۸۶۴۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

جزئیات جنگ قدرت میان شاهزادگان

مردم عربستان بردگان قرن ۲۱ هستند

برادر زاده پادشاه عربستان در جدیدترین مواضع خود علیه آل سعود از جنگ قدرت میان شاهزادگان سعودی پرده برداشت و تاکید کرد حکام عربستان با مردم مانند برده رفتار می کنند.

به نقل از پایگاه حوار و تجدید، "بسمه بنت عبدالعزیز" در مقاله ای با عنوان "بادهای تغییر" در وبلاگ خود نوشته است : زمان تغییرات فرا رسیده است و مرگ بهتر از زندگی همچون بردگان است.

وی درباره جزئیات جنگ قدرت در میان آل سعود می افزاید: چه کشتارهایی که به خاطر ماندن در قدرت رخ نمی دهد، آنها به قدرت و رفاه خو گرفته اند و همانند سلاطین و خلفا عمل می کنند و قدرت همانند ارث خانوادگی میان آنها می چرخد. فرزندان آنها می خواهند خلافت کنند و همه مردم برده هستند.

بسمه عبدالعزیز نوشته است : آنها فراموش کرده اند که اسلام 1432 سال پیش بردگان را آزاد کرد ما به برده داری و حضور در قدرت عادت کرده ایم و آزادی را فراموش کرده ایم آیا زمان تغییر فرا نرسیده است؟

وی بیان کرد: آنچه همانند روز روشن است، این حقیقت است که زمان تغییرات فرا رسیده است و مرگ بهتر و شیرین تر از برده داری و زندگی اشرافی است که در روز قیامت سودی ندارد .

بسمه عبدالعزیز ذکر کرد: بهتر است که وقایع و حوادث اطرافمان را که به سرعت در حال تغییر است، به دقت مورد توجه قرار دهیم، زیرا هیچ چیز غیرممکن نیست، پیران ما بهتر است عبرت بگیرند و جوانان ما بیاموزند و بزرگان ما از خدای بردگان بترسند.

وی نوشت : بهتر است ما چشمانمان را بازتر کنیم و وقایع اطراف خود را دقیق تر بنگریم و خودمان را در همه زمینه ها اصلاح کنیم به ویژه اینکه هیچ نهاد فعالی در عربستان وجود ندارد و به جای اینکه تغییرات ریشه ای انجام شود ما همچنان در حال عقب گرد و پسرفت هستیم.

منبع: خبرگزاری مهر

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

مردم عربستان بردگان قرن 21 هستند

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج