۸۶۹۵۴۳
۳ نظر
۵۰۰۹
۳ نظر
۵۰۰۹
پ

دختر نجفی: نامه ۸صفحه‌ای از پدرم در کار نیست

زهرا نجفی دختر محمدعلی نجفی شهردار سابق تهران در خصوص برخی شایعات مطرح شده در فضای مجازی در رابطه با پرونده قتل میترا استاد همسر دوم محمد علی نجفی گفت: در برخی از رسانه‌ها عنوان شده است که من گفته‌ام ۸ صفحه دستنوشته های پدرم در رابطه با این حادثه وجود دارد در حالی که این مطلب کذب است.

خبرگزاری فارس: دختر محمدعلی نجفی شهردار سابق تهران از جریانات سیاسی و غیرسیاسی خواست تا در روند رسیدگی به پرونده پدرش دخالت نکنند.

زهرا نجفی دختر محمدعلی نجفی شهردار سابق تهران در گفت‌وگویی در خصوص برخی شایعات مطرح شده در فضای مجازی در رابطه با پرونده قتل میترا استاد همسر دوم محمد علی نجفی گفت: در برخی از رسانه‌ها عنوان شده است که من گفته‌ام ۸ صفحه دست نوشته های پدرم در رابطه با این حادثه وجود دارد در حالی که این مطلب کذب است.

دختر نجفی: نامه ۸صفحه‌ای از پدرم در کار نیست

وی افزود: تنها چیزی که از پدرم در قالب دست نوشته باقی مانده است سه برگه و جمعا به صورت پشت و رو شش صفحه مطلب است که خطاب به من نوشته شده است.

نجفی گفت: من آن را همان روز اول به مسئولان قضایی رسیدگی کننده به پرونده ارائه داده ام و در حال حاضر چیزی دست من نمانده است.

زهرا نجفی موضوع دوم را بحث غیرقانونی بودن ورود برخی از افراد به خانه‌اش مطرح کرد و گفت: من در ابتدای رسیدگی به پرونده متأسفانه گفته بودم که ماموران بدون داشتن حکم ورود منزل به خانه ما آمده بودند در صورتی که در صحبت با وکیلم متوجه شدم که سرپرست دادسرای جنایی تهران برای ورود به محل نیازی به اخذ مجوز نداشته و خودش بدون مجوز می‌توانسته به خانه ما بیاید که این امر را هم اصلاح می‌کنم.

دختر محمدعلی نجفی شهردار سابق تهران همچنین از رسانه ها و جریانات سیاسی و غیرسیاسی خواست تا به پرونده پدرش ورود نکرده و اخبار کذب منتشر نکنند و اجازه بدهند بدون حاشیه و هیاهو دستگاه قضایی به این پرونده رسیدگی کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ادم متاسف میشه که همچین چیزی رو می بینه واقعا فشار تو چه سطح بالایی بوده فقط تاسف

    • بدون نام

      یکی رو کشته به راحتی مثل بازی سیاسیون دارن مساله رو به جای دیگری هدایت میکنند

    • بدون نام

      بیچاره دختر نجفی ،الان حال خیلی بدی داره ،مردم به خاطر دخترش دخالت نکنند ،اون دختر می شکنه ،نابود میشه هر وقت یه خبری از پدرش می خونه ،لطفا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج