۸۷۱۱۹۶
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

وجود «جانور ماقبل تاریخ» در تالاب آقگل صحت دارد؟

رئیس اداره محیط زیست ملایر در خصوص انتشار فیلم و عکسی از وجود یک جانور ماقبل تاریخ در تالاب آقگل گفت: اداره محیط زیست استان در چند روز آینده با بررسی از محل مورد نظر صحت و سقم این موضوع را اعلام می‌کند.

خبرگزاری فارس: مجید شعبانلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار در خصوص انتشار فیلم و عکسی از وجود یک جانور ماقبل تاریخ در تالاب آقگل ملایر اظهار کرد: صرف اینکه یک عکاس این جانور را دیده، نمی‌تواند دلیل صحت این موضوع باشد.

وی افزود: اداره محیط زیست استان و شهرستان در چند روز آینده با بررسی از محل مورد نظر صحت و سقم این موضوع را اعلام می‌کند.

رئیس اداره محیط زیست شهرستان ملایر با بیان اینکه احتمال دارد به دلیل ریز بودن این موجود به زودی در محل دیده شده نشود گفت: البته چنین جانوری به عنوان فسیل زنده در گذشته در تالاب هامون دیده شده و احتمال دیدن آن در تالاب آقگل دور از انتظار نیست.

وی با بیان اینکه بهتر بود این عکس و فیلم بعد از تایید محیط زیست استان همدان در فضای مجازی اطلاع‌رسانی می‌شد تصریح کرد: جستجو در این تالاب به معنی دیدن این جانور نیست چراکه تالاب نزدیک به ۸۰۰ هکتار است و پیدا کردن چنین جانور ریزی کار چندان آسانی نیست اما امیدواریم ظرف چند روز آینده صحت این خبر مشخص شود.

اظهارات رئیس اداره محیط زیست شهرستان ملایر در حالی مطرح می‌شود که ایمان حامی‌خواه عکاس خبرگزاری مهر در همدان که برای نخستین بار این جانور را مشاهده کرده و از آن عکس و فیلم تهیه کرده است به فارس گفت: من بلافاصله بعد از مشاهده این جانور موضوع را با مسوول روابط عمومی محیط زیست استان در میان گذاشتم و ایشان نیز در پاسخ عنوان کرد کارشناسان برای بررسی موضوع به تالاب اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه بعد از این اتفاق آقای شعبانلو با بنده تماس گرفت و من هم لوکیشن و فیلم را برای ایشان ارسال کردم افزود: بنده علاوه بر کار حرفه‌ای خود در حوزه عکاسی در حوزه زیست‌محیطی نیز بدین شیوه عمل کردم و موضوع را بلافاصله به مسوولان امر اطلاع دادم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پس چرا عکسشو نذاشتین ببینیمش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج