۸۷۱۶۸۷
۳ نظر
۵۰۰۹
۳ نظر
۵۰۰۹
پ

رعد و برق، آتش به جان مراتع بهبهان انداخت

فرماندار بهبهان گفت: در اثر وقوع رعد و برق، غروب امروز در دو نقطه از مراتع بهبهان آتش‌سوزی رخ داد که باتوجه به شدت وزش باد درخواست بالگرد آب‌پاش شده است.

خبرگزاری فارس: محمد حری فرماندار بهبهان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اظهار کرد: در اثر وقوع رعد و برق، غروب امروز در دو نقطه از مراتع بهبهان آتش‌سوزی رخ داد که باتوجه به شدت وزش باد درخواست بالگرد آب‌پاش شد اما به دلیل تاریکی هوا امکان پرواز نیست و درصورت ادامه وزش باد صبح فردا بالگرد اعزام می‌شود.

وی افزود: یکی از آتش‌سوزی‌ها از استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد و به سمت بهبهان حرکت کرد و دیگری در ارتفاعات تنگه‌بن در چند نقطه رخ داد که به دلیل مسیر صعب‌العبور تیم‌های پیشگام و امدادی پیاده به محل اعزام شدند.

فرماندار بهبهان با اشاره به حضور نیروهای پیشگام در محل، عنوان کرد: با توجه به مسیر دسترسی و احتمال افزایش وسعت آتش‌سوزی فراخوان به نیروهای بسیج، ارتش و مردم داده شد که باید پیاده به محل اعزام شوند.

وی گفت: در حال حاضر امکان برآورد وسعت آتش‌سوزی به دلیل پراکنده بودن در چند نقطه و ارتفاعات وجود ندارد.

حری گفت: دو روستای خائیز و پشگر در منطقه نزدیک به آتش‌سوزی وجود دارند به همین دلیل خودروهای آتش‌نشانی در روستاها حاضر شدند که در صورت حرکت آتش به سمت روستا از ورود آتش جلوگیری کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      همینم کار خودشونه

    • بدون نام

      من وسه تا از دوستان دقیقا موقعی که رعد وبرق زد اپنجا بودیم فقط توانستیم فرار کنیم‌ چیزی به عنوان درخت وعلف حیوان نموند همه سوختن چندین هزار هکتار نابود شد. از سه طرف آتیش بود بخدا فقط فرار میکردیم ما یه گروه کوهنوردی هستیم درضمن کوههای بدیل قالند وسطی هستش تنگه امامزاده بی بی نرگس خاتون و تنگه امامزاده حاجی پیر درخت های بادام کولخنگ وبن ها سوختن

    • بدون نام

      ریزش بارانهای زمستان و بهاری ، باعث افزایش رویش گیاهان در مراتع کشور شده و به تبع ان در تابستان باعث افزایش اتش سوزیها ، شاید لازم باشد در زمینه گسیل دامها به این مناطق فکری عاجل کرد .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج