جاباما
۸۷۶۳۰۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

بهرام رادان «خانه خوبان» را به حراج می‌گذارد

حراج آثار «خانه خوبان» با اجرای بهرام رادان در پردیس ملت برگزار می‌شود.

خبرگزاری مهر: نمایشگاه فروش آثار استادان و پیشکسوتان هنرهای تجسمی با عنوان «خانه خوبان» توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و با مشارکت اداره کل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، موسسه تصویر شهر، سازمان نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس کشور، خانه سینما و قرارگاه فرهنگی حمایت از سیل زدگان روز جمعه ۲۴ خردادماه با حضور رییس سازمان فرهنگی هنری شهردای تهران و مدیر کل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از هنرمندان در گالری پردیس سینمایی ملت افتتاح شد که برنامه چکش زنی و حراج این آثار روز جمعه ۳۱ خردادماه با اجرای بهرام رادان در همین مکان برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه ۱۲۷ اثر از ۸۴ هنرمند از جمله کامبیز درمبخش، فخرالدین فخرالدینی، حسین محجوبی، یدالله کابلی خوانساری، کوروش شیشه‌گران، طاهر شیخ‌الحکمایی، جواد بختیاری، عین‌الدین صادق‌زاده، معصومه مظفری و… به نمایش گذاشته شده که قرار است بین ۵۰ تا ۱۰۰ درصد فروش آثار خود را به آسیب دیدگان سیل اهدا کنند.

علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا ۳۱ خرداد به گالری پردیس ملت به نشانی خیابان ولی عصر (عج)، ابتدای بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی، رو به روی بزرگراه کردستان، پردیس سینمایی ملت، طبقه منفی ۲ مراجعه کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج