۸۹۲۲
۴ نظر
۵۱۷۵
۴ نظر
۵۱۷۵
پ

رواج روسپي‎گري در عراق پس ‎از تهاجم آمريکا

قاچاق دختران باکره به مبلغ ۵۰۰۰ دلار

طي هشت سال گذشته اين کشور شاهد خشونت پيوسته و حملات تروريستي مرگبار بوده که موجب آسيب ديدن "موسسات ملي، فقير شدن مردم و جدايي خانواده‌ها و محله‌ها" شده است.

پرس تی وی: گزارش‌ها نشان مي‌دهد که تجارت زنان و استفاده‌هاي جنسي از دختران عراقي در پي تجاوز امريکا به اين کشور در سال ۲۰۰۳ افزايش يافته است.


به گزارش پرس تی وی "ربکا موراي" در مقاله‌اي که ۲۷ آگوست در خبرگزاري "اينترپرس سرويس" منتشر شده است، بيان مي‌کند که چگونه روسپي‌گري و دلالان زنان طي دوران پس از اشغال نظامي نيروهاي امريکايي در "عراق رواج يافته" است.

طي هشت سال گذشته اين کشور شاهد خشونت پيوسته و حملات تروريستي مرگبار بوده که موجب آسيب ديدن "موسسات ملي، فقير شدن مردم و جدايي خانواده‌ها و محله‌ها" شده است.

موراي در اين مقاله به نقل از بيانيه عفو بين‌الملل مي‌گويد: "جنگ‌ها و کشمکش‌ها همواره در هر جايي موجب افزايش سطح بالاي خشونت نفرت‌انگيز عليه زنان و دختران هستند."

اين مقاله همچنين به بيان داستان "رانيا" مي‌پردازد که در شانزده سالگي توسط افسران ارتش صدام، ديکتاتور اعدام شده عراق، در جريان سرکوب وحشيانه شيعيان عراقي در جنوب اين کشور در سال ۱۹۹۱ مورد تجاوز جنسي قرار گرفت.

رانياي طرد شده به بغداد فرار مي‌کند در نهايت به دام دلالان خانه فساد مي‌افتد.

او مي‌گويد که دلالان زنان، دختران باکره به مبلغ ۵۰۰۰ دلارفروخته و به شمال عراق، سوريه و امارات متحده عربي قاچاق مي‌کنند.

رانيا پس از اين که شش سال پيش به اتهام همکاري با تروريست‌ها توسط نيروهاي امريکايي بازداشت و به بازداشتگاه "القادميه" بغداد منتقل مي‌شود. پس از مدتي يک سازمان کمک به زنان با وي تماس برقرار کرده و خواهان همکاري مي‌شود. رانيا براي اين سازمان شروع به کار مي‌کند و مخفيانه با خانه‌هاي فساد ارتباط برقرار کرده و اطلاعات مربوط به خانه‌هاي فساد را در اختيار اين سازمان قرار مي‌دهد.

رانيا و دو دختر ديگر در يکي از يافته‌هاي دلخراش‌شان خانه‌اي را در منطقه "الجيهاد" بغداد کشف کردند که دختران شانزده ساله در آن منحصرا در اختيار پرسنل نظامي امريکا قرار مي‌گرفتند.

مالک اين روسپي‌خانه به رانيا گفته است که يک مترجم عراقي کارمند امريکايي‌ها به عنوان دلال عمل کرده و اين دختران را به يک پايگاه هوايي امريکايي برده و آن‎ها را از آن‎جا به اين خانه بازمي‌گرداند.

عراق پيش از آغاز جنگ خليج فارس در سال ۱۹۹۱ يکي از کشورهايي بود که بيشترين ميزان زنان باسواد در خاورميانه را داشت و بيشتر زنان اين کشور در مشاغل حرفه‌اي مانند پزشکي و آموزش مشغول به کار مي‌شدند.

طبق گزارش سال گذشته "سازمان کمک‌رساني کليساي نروژ"، "جنگ امريکا و هرج و مرجي که ايجاد کرد" نسبت به عوامل ديگر تاثير بيشتري در افزايش روسپي‌گري در عراق داشته است.

منبع: تابناک

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

قاچاق دختران باکره به مبلغ 5000 دلار


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • solmaz

      khoda lanatetoon kone

    • Shayan

      dg adam bayad past bashe k hamchin kariro anjam bede .........................

    • بدون نام

      خوبه اين عراقيها وكلا اين عرب ها هرچي بكشن حقشونه بايد بيشتر از اينم بكشن

    • حمید

      عجب آدمای پستی؟!کاری به عرب و غیر عرب بودنشون ندارم مهم کثیف بودن این آمریکایی هاست.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج