adexo3
۸۹۸۷۴۶
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

۲۱ نفر در رودخانه‌های مازندران غرق شدند

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران با اشاره به غرق شدن ۲۱ نفر در رودخانه های استان در سال جاری گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.

خبرگزاری مهر: مدیرکل پزشکی قانونی مازندران با اشاره به غرق شدن ۲۱ نفر در رودخانه های استان در سال جاری گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.

علی عباسی اظهار داشت:در چهار ماهه امسال ۲۱ نفر شامل۱۵ مرد و مابقی زن در رودخانه های مازندران جان خود را از دست دادند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که هفت بوده، رشد داشته است.

وی به تعداد ۷ قربانی شنا در رودخانه های مازندران در سال گذشته اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر به دلیل افزایش جمعیت شهری و روستایی این قبیل خطرات در حال افزایش است و باید برای جلوگیری از افزایش غرق شدگی با هشدارهای لازم در مناطقی که امکان خطرآفرینی‌اش هم مشخص است با اطلاع رسانی و آگاهی عمومی به شیوه های مختلف می تواند برای کاهش تلفات انسانی بسیارموثر باشد و در این زمینه رسانه ها می توانند نقش ویژه ای در اطلاع رسانی و کاهش تلفات ناشی از غرق شدن شناگران در رودخانه ها ایفا کنند.

عضو شورای قضایی استان با اشاره به بومی بودن ۱۲ نفر از غرق شدگان در رودخانه ها علی رغم تمام هشدارها، اطلاع‌رسانی‌ها برای جلوگیری از شنای شهروندان در نقاط عمیق و خطرناک رودخانه‌ها، خطر همیشه در کمین شناگر چه از حرفه‌ای و چه از نوع نابلد آن هست ،'گفت: رودخانه های شهرهای کلاردشت با ۵ ، آمل با ۴ بیشترین غرقی و متوسط سن مغروقین ۳۱ سال و کمترین ۴ ساله و مسن ترین ۵۷ سال هستند

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خداوندمتعال عقل داده برای استفاده وقتی نباشد خودودیگران درعتابه اند پس دلسوزی برای غیررشید بی معناست همانخداوندانسانرا اشزف نخلوقات قرارداده تاجایگاه خویش راحرمت نهد پس برای کسیکه درجایگاه خودلگد مالی میکند همان عقل حیوان دارد بلکه با این دیدگاه به او نگاه کنیم خب تو ای انسان عقل خویش را به کاربگیرتا موجب ایذاء دیگران وغم وغصه منتسبین خویش واقع نشوی

    • بدون نام

      شکر یه چیزی تو کشور رشد پیدا کرد

    • بدون نام

      ام که توی همه چی رشد صد در صدی داشتیم .اینهم یکیش .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج