جاباما
۹۲۵۲۴۹
۱۵ نظر
۵۰۰۳
۱۵ نظر
۵۰۰۳
پ

نتانیاهو: در مورد ایران دو هدف را پیگیری می‌کنیم

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در یک کنفرانس به گزافه‌گویی‌های خود درباره ایران ادامه داد و گفت، تل‌آویو دو هدف درباره ایران دارد و با همکاری آمریکا این دو هدف را دنبال می‌کند.

خبرگزاری فارس: «بنیامین نتانیاهو» در کنفرانس سالانه رسانه‌های بین‌المللی مسیحی در قدس اشغالی سخنرانی کرد و به اتهام‌زنی علیه ایران پرداخت.

وی در صفحه توییتر خود محتوای سخنرانی خود را منتشر کرد و نوشت: مهمترین مسأله تضمین عدم حرکت ایران به سوی تولید سلاح هسته‌ای است و ما جلوی این کشور را در مسیر ایجاد یک امپراتوری و اشغال کشورهای دیگر گرفته‌ایم.

نتانیاهو سپس مدعی شد: سیاست «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا بر پایه فشار حداکثری اقتصادی بر ایران، سیاستی درست است و خوشحالم که اخیرا با تحریم‌های بیشتر، این سیاست تشدید شده است. می‌دانم که این موضوع تأثیر زیادی بر توانایی ایران برای تأمین مالی خصومتش دارد. ما متعهد به بازداشتن ایران از تمرکز نظامی در امتداد مرزهایمان بویژه از سوی سوریه هستیم و اقدامات مناسب را برای شکست این موضوع به کار گرفته‌ایم.

وی در ادامه ادعا کرد: اگر اسرائیل در قلب خاورمیانه نبود ایران پیروز می‌شد، چه بسا این کشور اکنون سلاح هسته‌ای داشت. ما متعهد به دو هدف هستیم: منع ایران از دستیابی به زرادخانه هسته‌ای و منع این کشور از اشغال بخش ویژه ما در خاورمیانه. ما و آمریکا به شیوه‌های مختلف همکاری داریم از جمله آنها شیوه‌هایی است که نمی‌توانم جزئیاتش را بیان کنم؛ همچنان برای تحقق دو هدف ذکر شده تلاش می‌کنیم.

وی در ادامه به اقدامات ترامپ در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل و انتقال سفارت آمریکا به قدس اشاره کرد و از تلاش‌های «دیدیو فریدمن» سفیر آمریکا در فلسطین اشغالی و نقش پررنگ او در این زمینه تشکر کرد.

نتانیاهو سپس به روند عادی‌سازی روابط تل‌آویو و برخی کشورهای عربی پرداخت و گفت: دیگر با اسرائیل مانند یک دشمن تعامل نمی‌شود، بلکه با آن مانند یک متحد ضروری در مقابله با اسلام تندرو به فرماندهی سنی‌های افراطی مانند القاعده و داعش؛ و بیشتر و بیشتر، اسلام شیعه افراطی به فرماندهی ایران و متحدانش تعامل می‌شود.

وی ادامه داد: (کشورهای) عربی معترفند که این افراطگرایی آنها را کمتر از اسرائیل در خطر قرار نداده به همین دلیل ما منافع مشترکی داریم. روابط میان ما و کشورهای عربی شاهد عادی‌سازی در زمینه‌های متنوع است. این فقط به خاطر کنار زدن شر نیست بلکه به خاطر موضوعاتی مانند روابط اقتصادی، تکنولوژی و غیره است. تغییری مشهود در جریان است و این در نهایت امر مهم است زیرا صلح را محقق خواهیم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مرگ بر اسراییل

      پاسخ ها

      • کوروش کبیر پادشاه صلح و جنگ

        هه اقدامات رو چرا نمی تونی بگی؟شرم حضور داری نکنه ؟

    • بدون نام

      ☺☺☺☺

    • بدون نام

      نهایتش بیست ساله دیگه اسرائیل باشه که حتما نیست به لطف خدا اما ایران بوده وهست وخواهد بود زنده باد ایران سرفراز من

    • حسن کریمی

      زرشک،،،سگ کی باشی

    • بدون نام

      مرگ بر اسرائیل وآمریکا

    • بدون نام

      غلط می کنی

    • بدون نام

      مرگت باد اسرائیل

    • بدون نام

      ما مردم ایران لا مردم اسراییل هیچگونه دشمنی نداریم که اینگونه نتانیاهو از استقرار ایران در مرزهای اسراییل میترسد اگر هم مشکلی هست بین مقامات دو کشور است

      پاسخ ها

      • رضا

        مرگ بر هم مردم و هم به دولت و نظام اسرائیل

    • بدون نام

      در حد و اندازه ای نیستی که بتونی درک کنی چی داری بلغور میکنی

      پاسخ ها

      • رضا

        ما هم با مردم و هم با دولت و نظام اسرائیل مشکل داریم مرگ بر اسرائیل و آمریکا

    • پایدار

      به هیچکدام نخواهید رسید وآرزوهایتان را به گور خواهید برد

    • بدون نام

      چخه

    • کهنه سرباز وطن

      امپراطوری ایران از دوره هخامنشیان بوده و بعد از این هم خواهد بود ولی اسرائیل خیلی راحت بیست سال دیگر نابود خواهد شد انشاالله

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج