adexo3
۹۶۱۲۹۰
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

دستگیری عاملان درگیری انتخاباتی در گنبدکاووس

فرمانده انتظامی گلستان با تاکید بر لزوم رعایت قانون از سوی هواداران نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: عاملان درگیری در یکی از ستادهای انتخاباتی گنبدکاووس شناسایی و دستگیر شدند.

ایرنا: فرمانده انتظامی گلستان با تاکید بر لزوم رعایت قانون از سوی هواداران نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: عاملان درگیری در یکی از ستادهای انتخاباتی گنبدکاووس شناسایی و دستگیر شدند.

سردار روح‌الله قاسمی روز شنبه اظهارداشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری در یکی از ستادهای انتخاباتی گنبدکاووسْ تیمی مجرب از ماموران انتظامی شهرستان به محل اعزام شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، وی افزود: با حضور پلیس در محل مشخص شد چند نفر از اراذل و اوباش با حضور در ستاد انتخاباتی یکی از نامزدها، با تعدادی از اعضای آن ستاد درگیر و پس از مجروح کردن پنج نفر از محل متواری شدند.

وی ادامه داد: اقدامات تخصصی ماموران پلیس امنیت عمومی گنبدکاووس برای شناسایی متهمان آغاز شد و پس از بررسی‌های میدانی و اشراف اطلاعاتی، مخفیگاه ضاربان شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی پنج نفر از عاملان اصلی درگیری دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی گلستان با بیان اینکه متهمان انگیزه خود را غرور و خودنمایی اعلام کردند، گفت: امنیت جامعه خصوصا در روزهای منتهی به انتخابات مجلس شورای اسلامی خط قرمز پلیس است و نیروی انتظامی اجازه جولان دادن به مخلان آرامش را نخواهد داد.

سردار قاسمی با اشاره به تشکیل قرارگاه امام علی(ع) و برنامه‌ریزی‌های هدفمند برای برگزاری انتخابات در امنیت کامل، خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی که دشمنان در صدد ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، همگی باید با وحدت، همدلی و عمل به قانون برای حفظ آرامش جامعه تلاش کنیم.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه اخلال و بی نظمی مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

شهرستان گنبدکاووس با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جوان بودن فکرکردن مملکت بیصاحب شده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چه انتخاباتی بشه امسال ..گل منگلی..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج