اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۶۳۷۹۹
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

سندرز در نوادا بایدن را پشت سر گذاشت

آمارهای اولیه نشان می‌دهد که برنی سندرز توانسته فاصله زیادی با جو بایدن رقیب سرسخت خود در انتخابات درون حزبی دموکراتها در ایالت نوادا بدست آورد.

ایرنا: آمارهای اولیه نشان می‌دهد که برنی سندرز توانسته فاصله زیادی با جو بایدن رقیب سرسخت خود در انتخابات درون حزبی دموکراتها در ایالت نوادا بدست آورد.

تارنمای هیل بامداد روز یکشنبه نوشت: براساس آخرین نتایج انتخابات درون حزبی، سندرز نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا توانسته با کسب ۳۶۴ رای در جایگاه اول قرار بگیرد.

براساس این گزارش، بعد از سندرز، جو بایدن دیگر نامزد برجسته حزب دموکرات در انتخابات ۲۰۲۰ با کسب ۱۲۹ رای در جایگاه دوم قرار دارد و تام استایر میلیاردر و فعال لیبرال نیز با کسب ۶۰ رای در جایگاه سوم قرارداد.

سندرز در نوادا بایدن را پشت سر گذاشت

پیش از این‌ای بی‌سی نیوز گزارش داد که نتایج نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که سندرز نامزد پیشروی انتخابات درون حزبی دموکراتها از جایگاه قدرتمندی در ایالت نوادا برخوردار است و می تواند پیروز سومین ایستگاه رقابت نامزدهای دموکرات باشد.

براساس این نظرسنجی‌ها، از هر ۱۰ نفر از اعضای انجمن‌های حزبی ۶ نفر از سیستم خدمات درمانی که برنی سندرز آن را تبلیغ و نمایندگی می‌کند حمایت می‌کنند.

شبکه‌ای بی‌سی نیوز می‌گوید، ۶۲ درصد رای دهندگان از سیستم خدمات درمانی که سندرز وعده داده است حمایت می‌کنند و ۴۳ درصد نیز گفته‌اند که مساله خدمات درمانی و سلامت از مسائل اصلی است که هنگام رای دادن به یک نامزد به آن توجه می‌کنند.

در بهمن ماه نیز برنی سندرز توانسته بود در انتخابات درون حزبی در ایالت آیووا در رقابت با دیگر رقبای دموکرات پیروز شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج