۹۶۴۸۳۷
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

تعطیلی ۷۰درصد هتل‌های قم و نبود ضدعفونی‌کننده

دبیر جامعه حرفه‌ای هتل‌ها و هتل‌آپارتمان‌های استان قم گفت: ۷۰ درصد هتل‌های قم تعطیل شده‌اند. از امروز هم تالار‌های عروسی در هتل‌های شهر تعطیل می‌شوند. همچنین مواد ضدعفونی‌کننده‌ای وجود ندارد، نه دستکش و نه مواد بهداشتی و الکلی.

خبرگزاری ایسنا: دبیر جامعه حرفه‌ای هتل‌ها و هتل‌آپارتمان‌های استان قم گفت: ۷۰ درصد هتل‌های قم تعطیل شده‌اند. از امروز هم تالارهای عروسی در هتل‌های شهر تعطیل می‌شوند. همچنین مواد ضدعفونی‌کننده‌ای وجود ندارد، نه دستکش و نه مواد بهداشتی و الکلی.

احمد فلاحیان، درباره وضعیت هتل‌های شهر قم به دنبال سرایت ویروس کرونا، اظهار کرد: مسافری نیست که در هتل‌ها پذیرش کنیم. همه رزروها کنسل شده است و وجوه پرداختی مردم را کامل و بدون کسر جریمه برگردانده‌ایم. از امروز (سه‌شنبه، ششم اسفندماه) به دنبال دریافت نامه‌ای از سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قم نیز تمام تالارهای عروسی در هتل‌ها تعطیل خواهد شد و وجوه دریافت‌شده کامل به مردم بازگردانده می‌شود.

او با اشاره به تعطیلی بیشتر رستوران‌های شهر قم، درباره وضعیت رستوران‌های هتل‌ها گفت: این رستوران‌ها بیشتر مورد مصرف مسافران ساکن در هتل‌ها بود که با توجه به تعطیلی بیشتر هتل‌ها، طبیعتا رستوران‌ها هم خدماتی نمی‌دهند و عملا تعطیل شده‌اند.

او با بیان این که هتل ها خودجوش تعطیل شده‌اند، چون ادامه فعالیت‌شان در این شرایط فقط ضرر اقتصادی نداشت، افزود: حدود ۳۰ درصد هتل‌ها و هتل‌آپارتمان‌های قم درحال فعالیت هستند که آن‌ها هم به تدریج درحال پیوستن به جمع هتل‌های تعطیل‌شده هستند. بیشتر هتل‌ها نیروهای‌شان را مرخص کرده‌اند.

دبیر جامعه حرفه‌ای هتل‌ها و هتل‌آپارتمان‌های استان قم درباره ضدعفونی هتل‌های قم با توجه به دستورالعمل وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و جامعه هتلداران ایران، گفت: مواد ضدعفونی‌کننده‌ای وجود ندارد، نه دستکش و نه مواد بهداشتی و الکلی. از اداره بازرگانی استان قم درخواست کرده‌ایم جداگانه سهمیه‌ای را به هتل‌های شهر که محل تردد مسافران بوده اند، اختصاص دهد اما هنوز مواد ضدعفونی‌کننده و بهداشتی دریافت نکرده‌ایم.

فلاحیان با اشاره به خسارتی که صنعت هتلداری قم متحمل شده است، افزود: از طریق استانداری قم، روز یکشنبه (چهارم اسفندماه) به وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برای دریافت بسته حمایتی، تخصیص وام کم‌درصد و حمایت‌های دیگر نامه‌ای فرستادیم، اما هنوز جوابی نگرفته‌ایم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شبنم

      بعد میخوایم بریم جنگ با ابرقدرتها

    • آزاد

      قم در زمانهای عادی ،کوچه و خیابانها ی آ لوده دارد وای به حال الان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج