adexo3
۹۶۶۷۹۰
۱۴ نظر
۵۰۰۹
۱۴ نظر
۵۰۰۹
پ

آمادگی سپاه برای استقرار بیمارستان ویژه در تهران

معاون بهداشت و درمان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اعلام اینکه در حال ظرفیت سازی در قم، رشت، کاشان و گلستان برای استقرار سامانه بیمارستانی سیار ۱۰۰۰ تخت خوابی در صورت نیاز هستیم، گفت: در تهران نیز بستر سازی برای برپایی قریب به ۲ تا ۵ هزار تخت را در صورت نیاز انجام خواهیم داد.

خبرگزاری ایسنا: معاون بهداشت و درمان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اعلام اینکه در حال ظرفیت سازی در قم، رشت، کاشان و گلستان برای استقرار سامانه بیمارستانی سیار ۱۰۰۰ تخت خوابی در صورت نیاز هستیم، گفت: در تهران نیز بستر سازی برای برپایی قریب به ۲ تا ۵ هزار تخت را در صورت نیاز انجام خواهیم داد.

سردار احمد عبداللهی معاون بهداشت و درمان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر یکشنبه در نشست خبری «قرارگاه مقابله با کرونا» که در دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) برگزار شد، اظهار کرد: بعد از ورود ویروس کرونا به ایران، مجموعه بهداشت و درمان سپاه در خدمت بیماران کرونا شتافت. پس از تماس تلفنی فرمانده کل سپاه با وزیر بهداشت و اعلام آمادگی سپاه مبنی بر هر نوع همکاری در حوزه سلامت با این وزارتخانه، وزیر بهداشت روز قبل از سپاه درخواست همکاری و نیازمندی‌های بخش سلامت کشور را اعلام کردند.

وی گفت: نهایتا در مجموعه سپاه نیز از شب قبل قرارگاه پیشگیری و مقابله با کرونا به فرماندهی فرماندهی کل سپاه تشکیل و از دیشب تاکنون ۳ جلسه با موضوع برنامه ریزی برای مشارکت در پیشگیری و مقابله با کرونا تشکیل شده‌است. در این جلسات برنامه ریزی شد تا تخت‌های بیمارستانی مجموعه سپاه در این زمینه اختصاص یابد.

معاون بهداشت و درمان سپاه خاطرنشان کرد: در حال ظرفیت سازی در قم، رشت، کاشان و گلستان هستیم؛ به این صورت که در این شهرها و سایر شهرهای مورد نیاز سامانه بیمارستانی سیار ۱۰۰۰ تخت خوابی مستقر خواهیم کرد. در تهران نیز بستر سازی برای برپایی قریب به ۲ تا ۵ هزار تخت را در صورت نیاز انجام خواهیم داد.

سردار عبدالهی گفت: امروز هم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای خطاب به مردم اعلام کرد که به مانند همیشه سپاه در موضوع مقابله با ویروس کرونا در کنار مردم است و بنا به درخواست وزارت بهداشت در این زمینه نقش آفرینی خواهیم کرد. امیدواریم بتوانیم با مشارکت و همراهی همه مردم بتوانیم با این ویروس مقابله کنیم. تردید نداشته‌ باشید که این بیماری آنقدر که پروپاگاندای رسانه ای دارد، خطرناک نیست و می‌توان با دست به دست هم دادن در داخل کشور از این معضل رهایی یافت.

وی اظهار کرد: همانطور که در همه عرصه ها از جمله دفاع مقدس موفق و پیروز و سربلند بیرون امیدواریم در این موضوع نیز سربلند باشیم .

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جالبه باماهان کرونارا آوردن ایران الان میخوان بیمارستان درست کنن

    • بدون نام

      بسه دیگه ماسکهارو که انبار کردین بدین .....

    • بدون نام

      تو کشور ما چون هم دل وهم صدا نیستند بجای اینکه خیلی سریع وارد بشوند ودرمان وهر کاری لازمه انجام بدهند بعد از مردن سهراب نوشدارو مردم را یا جنگ کشت یا ماشینهای بی کیفیتشون یا بیماری یا در خیابانها مردم معترض را حالا هم کرونا مردم بدبخت چه گناهی کردند که باید زجر بکشند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خودتون انتخاب کردید که اینطوری زندگی کنید

    • بدون نام

      درود بر سپاه تنها امید مردم در چنین مواقعی بعد از خدا به سپاه میباشد که با تمام حرف و حدیث های که به او می زنند در مواقع بحرانی یار و مدد مردم هست

    • ایرانیم

      مرسی از بودنتون

    • بدون نام

      بازم دم سپاه گرم

    • بدون نام

      ان شاالله به یاری حق ...خداقوت عزیزان

    • بدون نام

      یه خطای انسانیه دیگه....

    • بدون نام

      دمتون گرم که آماده اید.لطفا اقدام کنید.

    • محمد حسین عبدالهی

      با عرض سلام و احترام
      با توجه به اینکه در حال حاضر ودر صورت حذف نماز جماعت تا زمان حذف کرونا پیشنهاد میگردد جهت استفاده بهینه از مساجد(خانه خدا ) بصورت موقت در هر منطقه یک کلینیک جهت مداوای بیماران مبتلا به کرونا در این مکانهایی مقدس که خود انشاءالله مزید به علت بهبودی شود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همیشه قوت قلب مردم هستید درود بر شما

    • بدون نام

      عالی،فقط ماسک ودستکش وموادضدعفونی درشهرهابا استقرارکانتینرمخصوص،بطور مستقیم باقیمت مصوب بین مردم پخش کنیدوداروخانه هازیادموثرنبودن ودرشهرهای کوچک به آشناهادرصورت بودن،تحویل می دهنند!منظورم شهرهای بزرگ ومراکزاستانهافقط نیست وشهرهای کوچک وخانه بهداشتهاهم بایدباشد

    • بدون نام

      مثلا میخوان مثل چین ۷ روزه بیمارستان ۱۰۰۰ تخت خوابی بسازند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج