adexo3
۹۶۹۹۶۵
۶ نظر
۵۰۱۰
۶ نظر
۵۰۱۰
پ

شمار فوتی‌های کرونا در اراک به ۳۳ نفر رسید

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: تاکنون ۳۳ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در استان مرکزی جان باخته اند.

خبرگزاری ایرنا: رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: تاکنون ۳۳ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در استان مرکزی جان باخته اند.

دکتر سید «محمد جمالیان» روز دوشنبه در نشست شورای پدافند زیستی استان مرکزی افزود: ۳۸۹ نفر بر اساس آخرین رصد آماری و نتایج آزمایشگاهی در استان مرکزی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

وی ادامه داد: ۳۵ نفر از بیماران مبتلا به کرونا ویروس در استان مرکزی بهبود یافته و با منفی شدن نتایج آزمایشگاهی از بیمارستان مرخص شده‌اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک خاطرنشان کرد: شهرستان های ساوه، اراک و دلیجان بیشترین تعداد ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در استان مرکزی را به خود اختصاص داده اند.

جمالیان از استقرار عوامل کنترل سنجی مسافران در ورودی شهرستان‌های استان مرکزی خبرداد و گفت: با استقرار این گروه‌ها در ورودی شهرها از ورود افراد آلوده به داخل شهرها جلوگیری می شود.

وی ادامه داد: همچنین در راستای مصوبات کارگروه شهرستان اراک و با توجه به بهره برداری از کنار گذر غربی این شهر، تمامی خودروهای عبوری به این مسیر هدایت می شوند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک خاطرنشان کرد: با توجه به دستور العمل کشوری، مبنی بر عدم برگزاری تجمعات و مراسمات در سطح مساجد استان‌ها مقرر شده است تمهیدات لازم توسط سازمان تبلیغات اسلامی استان مرکزی در این خصوص اندیشیده شود.

جمالیان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در استان مرکزی مقرر شده است تمامی دستگاه های اجرایی استان و شهرستان‌های تابعه به خصوص اداره کل آموزش و پرورش، میراث فرهنگی و شهرداری ها در روزهای عید و قبل از آن نسبت به عدم پذیرش مهمانان نوروزی اقدام و تمهیدات لازم را در اتخاذ کنند.

وی با یادآوری کمبود ماسک در استان مرکزی افزود: پیگیری لازم برای تامین ماسک مورد نیاز استان در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی استان قرار دارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا در استان مرکزی مقرر شده است ضدعفونی تمامی روستاهای استان با همکاری مراکز بهداشت، دهیاران و اداره کل روستایی و شوراهای استانداری انجام شود.

از ابتدای شناسایی ویروس کرونای جدید در کشور تا ظهر دوشنبه هفت هزار و ۱۶۱ نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و در مجموع ۲۳۷ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده‌ و ۲ هزار و ۳۹۴ مورد از ابتدا تاکنون بهبود یافته‌اند.


ویروس کرونا از اوایل دی ماه در «ووهان» واقع در استان «هوبی» چین پدیدار شد و تاکنون به حدود ۵۰ کشور از جمله آمریکا، فرانسه، استرالیا، تایلند، مالزی، کره جنوبی، ژاپن، کانادا، سوئد، اسپانیا و امارات گسترش یافته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یا جده ی سادات. رحم کن

    • بدون نام

      تقریبا ۵۰ درصد میمیرن .چرا.

    • بدون نام

      سی،سه نفر در اراک،پس گیلان از مرز هزار نفر هم گذشته است.خدایا خودت کمک کند.

    • بدون نام

      چرا خبری از آمار مبتلایان در گیلان و مازندران نیست مردم در این شرایط سخت به فکر نفس تنگ پدران ،مادران و عزیزان خود باشیم نفس عزیزانی که با این ویروس لعنتی به شماره افتاده وهمراهانی که بدون امکانات در بیمارستان از عزیزانشان مراقبت می کنند و پرستاران و پزشکانی که با تجهیزات کم مدافع درمان هستند بیایید یکدیگر را پشتیبانی کنیم

    • نادر

      باید قبلا به یاد خدا می افتادن نه الان

      پاسخ ها

      • مسعود

        چرت نگو خواهشا بی خردی دیگران رو ننداز گردن بی خدایی،چین که از همه بی خدا تر هستن مبتلا هاش رو به منفی شد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج