۹۸۸۹۹۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

اشغال ساختمان ایالتی میشیگان توسط معترضان

ده‌ها تن از معترضان که برخی از آن‌ها کاملا مسلح بودند، ساختمان پارلمانی ایالت میشیگان را اشغال کرده و خواستار لغو محدودیت‌های خروج از خانه در بحبوحه شیوع کرونا شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری‌ «ای بی سی نیوز»: ده‌ها معترض که برخی از آن‌ها کاملا به سلاح گرم مسلح بودند پس از ورود به ساختمان پارلمانی ایالت میشیگان در آمریکا، آن را اشغال کردند.

معترضان خواستار لغو محدودیت‌های باقی ماندن در خانه بودند که به دنبال شیوع ویروس کرونا در این ایالت اعمال شده است.

این افراد که در قالب گروه «میهن پرستان آمریکایی» چنین اعتراضاتی را سازماندهی کرده بودند روز گذشته در حالی که برخی از آن‌ها سلاح گرم به همراه داشتند، با نادیده گرفتن دستور العمل‌ها و رعایت فاصله اجتماعی وارد ساختمان پارلمانی ایالت میشیگان شده و در خیابان‌های اطراف آن نیز تجمع کردند.

اشغال ساختمان ایالتی میشیگان توسط معترضان

در همین حال پلیس نیز مانع ورود معترضان به ساختمان پارلمانی نشد و همزمان با ورود آن‌ها به منظور احتیاط دمای بدنشان را کنترل کرد.

بیش از ۱۰۰ معترض پس از ورود به داخل ساختمان با شعار «بگذارید ما کار کنیم» خواستار لغو محدودیت‌های تردد و از سرگیری فعالیت مشاغل شدند.

به نظر می‌رسد این بزرگترین تظاهرات در میشیگان در حمایت از ایده دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا برای از سرگیری فعالیت‌های اقتصادی در آمریکا پس از شیوع ویروس کرونا است. معترضان همچنین با مسدود کردن خیابان‌های اطراف ساختمان از «گرتچن ویتمر»، فرماندار این ایالت خواستند تا با لغو قوانین محدود کننده موافقت کند. آن‌ها مدعی بودند که دستور فرماندار ویتمر طبق قانون اساسی، نقض حقوق افراد است.

برخی از مقامات میشیگان هشدار دادند که معترضان به دلیل نقض قوانین رعایت فاصله اجتماعی جریمه خواهند شد. در این میان برخی از نامزد‌های جمهوری خواه که خود را برای انتخابات کنگره آمریکا آماده می‌کنند از فرصت استفاده کرده و ضمن همراهی با معترضان خواستار لغو محدودیت‌ها شدند.

«مایک دتمر»، کاندید جمهوری خواه کنگره ضمن سخنرانی برای معترضان از از فرماندار میشیگان خواست با محدودیت‌ها را لغو کند و اجازه از سرگیری فعالیت‌های اقتصادی را به مردم بدهد.

اشغال ساختمان ایالتی میشیگان به دست معترضان مسلح که خواستار لغو محدودیت‌های خروج از خانه بودند+تصاویر

بازگشایی فعالیت‌های اقتصادی در ایالت‌های آمریکا که توسط ترامپ در بحبوحه شیوع ویروس کرونا پیشنهاد و با مخالفت فرمانداران مواجه شد، اعتراضات گسترده‌ای را در سراسر آمریکا به دنبال داشته است. بسیاری از حامیان ترامپ با برگزاری تظاهرات در ایالت‌های آمریکا خواستار لغو محدودیت‌های اجتماعی هستند.

سی میلیون آمریکایی در پی شیوع ویروس کرونا و متوقف شدن فعالیت‌های اقتصادی برای دریافت بیمه بیکاری اقدام کرده اند. برخی از ایالت‌های آمریکا محدودیت‌ها را کاهش داده اند که این امر موجب افزایش شمار مبتلایان به بیش از یک میلیون نفر شده است.

کرونا بیش از یک میلیون ۶۹ هزار نفر را در آمریکا مبتلا کرده که از این میان بیش از ۶۳ هزار تن جان باخته اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج