۹۸۹۶۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

مرز مهران بازگشایی می‌شود

استاندار ایلام گفت:مقامات عراقی اعلام کرده‌اند که ۲ روز در هفته در مرز مهران تردد انجام شود و این ۲ روز به زودی اعلام خواهد شد.

خبرگزاری فارس: قاسم سلیمانی دشتکی روز شنبه در نشست مطبوعاتی مجازی با خبرنگاران و اصحاب رسانه استان ایلام گفت: مرز مهران از ابتدای شیوع کرونا از طرف دولت ایران بسته نشد هر چند موافق بودیم در مرز برای زوار بدلیل تجمع زیاد محدودیت ایجاد شود اما برای تجارت موافق تعطیلی نبودیم.

وی افزود: با توجه به اینکه مقامات عراقی اعلام کرده‌اند اجازه می‌دهند ۲ روز در هفته در مرز مهران تردد انجام شود، با رایزنی و هماهنگی مسوولان ایران و عراق این ۲ روز بزودی مشخص خواهند شد.

رئیس ستاد استانی مبارزه با کرونا تاکید کرد: به همین دلیل از رئیس جمهور درخواست کردیم به وزرای امور خارجه و اقتصاد و دارایی دستور دهد رایزنی‌های لازم برای بازگشایی هرچه سریعتر مرز را با طرف های عراقی انجام دهند.

وی گفت: در این مدت در زمینه تجارت با مشکل چندانی مواجه نبودیم و کامیون‌های حمل کالا با حفظ پروتکل‌های بهداشتی و انجام غربالگری کرونا بارهای خود را در آنسوی مرز تحویل عراق می‌دادند.

سلیمانی دشتکی یادآور شد: با این وجود تلاش می‌شود با رایزنی با مقامات عراقی تعداد روزهای مجاز فعالیت تجاری در مرز مهران افزایش یابد و بحث تجارت در این مرز به نقطه مطلوب پیش از شیوع کرونا برسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یک ایرانی

      چه فایده وقتی خروجی ۴۵۰ هزار تومان است از مسولان خواهشمندیم خروجی ها رو برگردونن قیمت دوسال قبل که ۲۵ هزار تومان بود الان مرز سرو ارومیه کلا دیگه خرابه شده روزانه ۲۰ نفر رد و بدل نمیشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج