اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۹۱۸۴۷
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

پوتین و ترامپ درباره کرونا و نفت گفت‌وگو کردند

روسای جمهوری روسیه و آمریکا امروز پنجشنبه با محوریت مبارزه با کرونا و بررسی وضعیت بازار جهانی نفت تلفنی تبادل نظر کردند.

ایرنا: روسای جمهوری روسیه و آمریکا امروز پنجشنبه با محوریت مبارزه با کرونا و بررسی وضعیت بازار جهانی نفت تلفنی تبادل نظر کردند.

دفتر مطبوعاتی کاخ کرملین در بیانیه‌ای اعلام کرد: ولادیمیر پوتین و دونالد ترامپ در این تماس که به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد پیروزی بر آلمان نازی صورت گرفت، به یکدیگر تبریک گفتند.

پوتین و ترامپ درباره کرونا و نفت گفت‌وگو کردند

در بیانیه آمده است: دو طرف در این گفتوگوی تلفنی به اهمیت تاریخی روابط ملت‌های دو کشور که در جنگ دوم جهانی به یکدیگر پیوند داد و امکان پیروزی بر دشمن مشترک را فراهم کرد اشاره کردند.

«دو طرف خاطرنشان کردند که با پیروی از این سنت، روسیه و آمریکا می‌توانند به نتایج زیادی در حل مسائل مهم جهانی از جمله تامین ثبات راهبردی، مبارزه با تروریسم، حل‌وفصل مناقشات منطقه‌ای و مقابله با بیماری‌های واگیر دست بیابند.»

در ادامه گفت‌وگوی تلفنی در بحث پیرامون شیوع کرونا، همکاری‌های دو طرف مثبت ارزیابی شد و پوتین و ترامپ برای افزایش همکاری دو کشور در این عرصه توافق کردند.

طرف آمریکایی ازجمله پیشنهاد کرد که محموله‌ای از تجهیزات و دستگاه‌های پزشکی به روسیه ارسال کند.

روسای جمهوری روسیه و آمریکا در خصوص اوضاع بازار جهانی نفت گفت وگو کرده و امضای توافق اوپک پلاس را به موقع خواندند که بر وضع بازار نفت تاثیر مثبت گذاشته است.

وزیران نفت و انرژی کشورهای عضو و غیر عضو سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) در دهمین نشست فوق‌العاده خود از طریق وبینار در ۱۲ آوریل (۲۴ فروردین ماه) متعهد شدند تولید روزانه خود را از اول ماه مه (۱۲ اردیبهشت ماه) ۹ میلیون و ۷۰۰ هزار بشکه‌ در ماه‌های مه و ژوئن کاهش دهند.

همچنین کشورهای تولیدکننده نفت اوپک و غیراوپک حاضر در توافقنامه همکاری (Declaration of Cooperation) در این نشست توافق کردند پس از پایان دو ماه، به مدت ۶ ماه (از یکم ژوئیه تا ۳۱ دسامبر سال ۲۰۲۰ ) روزانه هفت میلیون و ۷۰۰ هزار بشکه کاهش عرضه داشته باشند و در بازه زمانی یکم ژانویه ۲۰۲۱ تا ۳۰ آوریل ۲۰۲۲ به‌مدت ۱۶ ماه نیز روزانه پنج میلیون و ۸۰۰ هزار بشکه تولید خود را کاهش دهند.

پوتین و ترامپ در پایان مذاکره تلفی بر اهمیت حمایت از گفت وگوهای دو طرف در سطوح مختلف تاکید کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ایران و عراق و خروج نیروهای ایران از سوریه و عراق محور گفتگو بوده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج