۹۹۴۱۵۰
۱۰ نظر
۵۰۱۱
۱۰ نظر
۵۰۱۱
پ

آیت‌الله سبحانی: برای دفع بیماری کرونا دعا کنید

آیت‌الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید ضمن بیان فضیلت و اعمال شب‌های قدر با اشاره به موضوع ویروس کرونا و گناهان بشر گفت: دعا کنیم خداوند منان از گناهان بشر بگذرد و این بیماری دفع شود.

خبرگزاری ایرنا: آیت‌الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید ضمن بیان فضیلت و اعمال شب‌های قدر با اشاره به موضوع ویروس کرونا و گناهان بشر گفت: دعا کنیم خداوند منان از گناهان بشر بگذرد و این بیماری دفع شود.

به گزارش عصر چهارشنبه مرکز خبر حوزه این مرجع تقلید در سخنانی به اهمیت شب‌های مبارک قدر پرداخت و بیان داشت: همانطورکه زمین‌ها ازنظر فضیلت و برتری با یکدیگر تفاوت دارند مانند سرزمین مکه و کربلا که از اعتبار خاصی برخوردار است که در زمین‌های دیگر نیست، برخی ماه‌ها و زمان‌ها از شرافت خاصی برخوردار می‌باشد که در دیگر زمان‌ها نیست.

آیت‌الله سبحانی بابیان این‌که ماه رمضان ماه خدا است و اعتبار خاصی دارد که در ماه‌های دیگر نیست، یادآور شد: در این ماه سه شب به‌عنوان شب قدر محتمل، از اعتبار دیگری برخوردارند، و خداوند نیز می‌فرماید ما قرآن را در شب قدر نازل کردیم.

وی ادامه داد: در شب قدر، سرنوشت عالم در حقیقت تعیین می‌شود و چه‌بهتر که انسان تصمیم بگیرد و در خود شرایطی ایجاد کند که سرنوشت او سال آینده همراه با سعادت باشد البته شب قدر، یک شب است اما مُردد بین سه شب است، چه‌بهتر هر سه شب را با احیا حفظ کنیم و در هرسه شب، دو رکعت نماز وارد شده که از آن غفلت نشود که در هر رکعت، سوره توحید هفت مرتبه خوانده می‌شود، این نماز را بخوانید و حاجت‌های خود را بخواهید تا خداوند منان این بلا را که دامنگیر بشر شده است، از سر بشریت رفع کند.

وی اضافه کرد: هرچند بشر به‌وسیله گناهانی که کرده و خون‌هایی که می‌ریزد، تا حدی مستحق چنین مواخذه است اما خداوند منان از گناهان بشر بگذرد و رحمت خود را بر همه بفرستد.

این مرجع تقلید با اشاره به ایام شهادت حضرت علی (ع)، گفت: امیرالمومنین در همان شب، وصایایی دارد که در نهج‌البلاغه به‌روشنی آمده است، یکی از نصایح حضرت، مساله ایتام است یعنی کسانی که در حقیقت گرسنه هستند.

آیت‌الله سبحانی با ذکر این مطلب که جهان به دو نیمه سیر و گرسنه تقسیم‌شده است، افزود: امیرمومنان درحالی‌که می‌خواهد آسمانی شود، سفارش ایتام را به ما می‌کند اما در آن شب هم به فرزندانش سفارش می‌کند که با قاتل من عادلانه رفتار کنید. به یک ضربت مرا کشته، به یک ضربت او را بکشید.

وی بیان کرد: اینجاست که راوی می‌گوید، علی کشته محراب است اما به خاطر عدل، خدا می‌داند اگر امیرمومنان هم مانند دیگران رفتار می‌کرد، این‌همه دشمن پیدا نمی‌کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      الهی امین*

    • بدون نام

      عالی بود*

      پاسخ ها

      • ..... به من نچسب ...

        ... این .کروناها .. با دعا .. اصلا" رفتنی نیستند!!

    • بدون نام

      اگر با دعا بود که تا حالا خیلی از مسائل از جمله گرانی،بیکاری،سیل زلزله ،دروغگویی،اختلاس،..... انواع بیماریهای رفع و رجوع میشد.فقط واکسن ویروس کرونا را ریشه کن می کند.

    • بدون نام

      خب شما دعا کنید دعای ما که گیرا نیست.

      پاسخ ها

      • ماوشما

        فقط دعای مومن و کسی که لقمه حرام نخوردباشدقبول می شود اگرکسی هست بسم الله

    • ع،ر

      اگر‌به.دعا‌بود‌حالا‌مازاد‌سلامتی‌هم‌داشتیم

    • بدون نام

      خیلی دعا کردیم ولی کرونا تمام نميشه

      پاسخ ها

      • محبوبه

        انشاله که تمام بشه

    • بدون نام

      شما دعا کنید شاید بارون بیاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج