۱۲۰۰۹۸۳
۶۸۱۴
۶۸۱۴
پ

سیمئونه انتقام خود را از رونالدو گرفت

​در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، منچستر یونایتد و اتلتیکو مادرید در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف هم رفتند و در نهایت اتلتیکو مادرید موفق شد در این بازی با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد و منچستر یونایتد را حذف کند.

فوتبالی: در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، منچستر یونایتد و اتلتیکو مادرید در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف هم رفتند و در نهایت اتلتیکو مادرید موفق شد در این بازی با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد و منچستر یونایتد را حذف کند.

سیمئونه انتقام خود را از رونالدو گرفت

کریستیانو رونالدو همواره در لیگ قهرمانان اروپا، چه زمانی که در رئال مادرید حضور داشت و چه زمانی که در یوونتوس بود، مقابل اتلتیکو مادرید و دیگو سیمئونه موفق عمل کرده بود اما این بار اوضاع بر وفق مراد او پیش نرفت و در نهایت این شاگردان دیگو پابلو سیمئونه بودند که توانستند به پیروزی برسند و منچستر یونایتد را حذف کنند تا بدین ترتیب سیمئونه انتقام خود را از رونالدو بگیرد.

اتلتیکو مادرید این بازی را با نتیجه یک بر صفر برد که تک گل روخی بلانکو را در این بازی رنان لودی در دقیقه 41 روی پاس آنتوان گریزمن به ثمر رساند. دقایقی پیش از به ثمر رسیدن این گل هم ژوائو فلیکس یک بار دروازه شیاطین سرخ را باز کرد که البته آن گل توسط داور مسابقه آفساید گرفته شد و مورد پذیرش واقع نشد.

در هر صورت کریستیانو رونالدو هم از لیگ قهرمانان اروپا کنار رفت تا باز هم مثل سال های اخیر نتواند به مراحل پایانی برسد.

در بازی همزمان میان تیم‌های آژاکس هلند و بنفیکای پرتغال در آمستردام هم این تیم میهمان بود که با نتیجه یک بر صفر میزبان را شکست داد و آن را حذف کرد.

داروین نونیز در دقیقه 77 تنها گل این بازی را برای بنفیکا به ثمر رساند تا با توجه به تساوی 2 - 2 بازی رفت در لیسبون، این نماینده پرتغال باشد که در جمع هشت تیم برتر مسابقات قرار می‌گیرد.

در شب پایانی دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی امشب (چهارشنبه) دو بازی همزمان از ساعت 23:30 به وقت تهران برگزار می‌شود که در یکی از آنها یوونتوس میزبان ویارئال خواهد بود و در دیگری چلسی میهمان لیل فرانسه است. بازی رفت یوونتوس و ویارئال در اسپانیا یک - یک مساوی شد. چلسی نیز در دور رفت در لندن با نتیجه 2 بر صفر لیل را شکست داده بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج