adexo3
۱۲۰۱۲۴۱
۵۰۷۵
۵۰۷۵
پ

اردوی ۴۸ساعته شاگردان گل‌محمدی برای دربی ۹۸

پرسپولیس و استقلال درحالی پا به شهرآورد نودوهشتم می‌گذارند که خیلی‌ها اعتقاد دارند بازی امروز، فینال زودهنگام لیگ برتر است.

فرهیختگان: پرسپولیس و استقلال درحالی پا به شهرآورد نودوهشتم می‌گذارند که خیلی‌ها اعتقاد دارند بازی امروز، فینال زودهنگام لیگ برتر است. قرمزهای پایتخت که در فصل جاری با مشکلات زیاد مدیریتی روبه‌رو‌ شدند و با وجود از دست دادن چند بازیکن توانستند در جمع مدعیان این فصل حضور داشته باشند و حالا برای امیدواری در کسب ششمین جام ‌متوالی، چشم به سه‌امتیاز حیاتی مقابل رقیب دیرینه خود دارند. شاگردان‌ گل‌محمدی درصورتی که امروز با دست‌پر آزادی را ترک کنند به فاصله سه‌امتیازی استقلال می‌رسند و‌ با امیدواری و روحیه دوچندان بازی‌های این فصل را سپری خواهند کرد و اگر بازی را واگذار کنند باید با قهرمانی خداحافظی کنند. در ادامه آخرین وضعیت این تیم پیش از جدال با استقلال را می‌خوانید‌.

 صبح بازی، دریافتی‌ها به ۵۰درصد می‌رسد

از باشگاه استقلال خبر رسید آجرلو درصد دیگری از مطالبات اعضای این تیم را پرداخت کرده است تا این تیم با انگیزه مضاعف در دربی حاضر شود اما در طرف مقابل، پرسپولیسی‌ها که در فصل جاری فقط 40درصد دریافتی داشتند امیدوار بودند با واریز 10درصد دیگر مجموع دریافتی‌شان به 50درصد برسد، اتفاقی که تا این لحظه که مطلب در دست نگارش است، رخ نداده! هرچند شنیده شده منبع مورد نظر جهت تامین مبلغی که حساب سرخپوشان را شارژ کند تامین شده است و پنجشنبه (صبح روز دربی) به حساب اعضای تیم واریز می‌شود، با این حال حساسیت بازی دربی به‌قدری برای شاگردان یحیی بالاست که همه اعضای تیم با درک این موضوع فقط به یک چیز فکر می‌کنند و آن‌هم برنده‌شدن در این جدال حساس و نفس‌گیر است‌.

 پرسپولیسی‌ها بعد از دربی در کمیته انضباطی

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال قبل از بازی حساس دربی، مصطفی لشگری مدیر روابط‌عمومی و علیرضا اشرف مدیر رسانه‌ای و همچنین رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس را به‌دلیل نشر برخی بیانیه‌ها فراخواند. پرسپولیسی‌ها می‌گویند دامن زدن به حواشی آن هم قبل از دربی از جانب کمیته انضباطی اتفاق عجیبی بود که می‌توانست در زمان‌ دیگری انجام بگیرد. با این حال مدیران باشگاه پرسپولیس برای جلوگیری از تنش‌ها و حواشی بعد از دربی به فدراسیون فوتبال می‌روند تا پاسخگوی سوالات اعضای کمیته انضباطی باشند. ‌

 سیامک غایب قطعی دربی، نام عیسی شاید در لیست

سیامک نعمتی تنها مصدوم پرسپولیس است و این تیم محروم یا مصدوم دیگری ندارد. همان‌طور که چند روز قبل در «فرهیختگان» این خبر را نوشتیم حامد پاکدل به دربی رسید. نکته دیگر اینکه با وجود اینکه یحیی در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد عیسی همچنان مصدوم است و شرایط بازی ندارد اما احتمال اینکه نام ‌او در لیست بازی باشد، وجود دارد؛ اتفاقی که درصورت رخ دادن حداقل به‌لحاظ روحی و روانی تاثیرگذار خواهد بود‌! آنچه مشخص شده نام سیامک نعمتی به‌دلیل مصدومیت از لیست خارج شده است.

 امیدواری‌ها به ترابی

از جمع بازیکنان فعلی تیم گل‌محمدی، نفراتی چون مهدی عبدی، عیسی آل‌کثیر، سیدجلال حسینی، وحید امیری، رامین رضاییان و امید عالیشاه شش سرخ‌پوشی هستند که طعم گلزنی در این دیدار حساس را با پیراهن پرسپولیس چشیده‌اند و با سابقه گلزنی در دربی شانس خود را برای تکرار تاریخ در دربی۹۸ امتحان می‌کنند. با توجه به درخشش مهدی ترابی در چند بازی اخیر و آمادگی بالا و ‌انگیزه‌های این بازیکن، بسیاری از پرسپولیسی‌ها و از کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند او هم می‌تواند گلزن یا یکی از گلزنان قرمزها در شهرآورد باشد. باید دید مدافعان استقلال از پس مهار این بازیکن تکنیکی و شوت‌زن برمی‌آیند یا خیر.

 اردوی ۴۸ساعته

پرسپولیسی‌ها برای اولین‌بار در چند سال اخیر ۴۸ساعت قبل از دربی اردوی خود را برگزار کردند. گل‌محمدی برای اینکه اعضای تیمش بیشتر در شرایط این مسابقه حساس قرار بگیرند و با آرامش کامل به مصاف استقلال بروند این تصمیم را گرفت. پرسپولیسی‌ها بعدازظهر چهارشنبه یک تمرین جدی را پشت‌سر گذاشتند و بعد از آن جلسه‌ای با حضور کادرفنی برگزار شد تا لیست این تیم برای دربی بسته شود.

 شانس لک بیشتر است

شاید خیلی‌ها اعتقاد داشته باشند که حامد لک دروازه‌بان اول پرسپولیس در دربی است، اما یحیی تا آخرین جلسه تمرین این تیم تصمیم نگرفته بود به گوهری جوان اعتماد کند یا لک باتجربه. مربی پرسپولیس با بررسی تمام جوانب و آگاهی از شرایط این دو دروازه‌بان و البته با مشورت از فنایی تکلیف خط دروازه تیمش را مشخص می‌کند. هرچند به‌نظر می‌رسد شانس حامد لک برای فیکس بازی‌کردن بیشتر است، چراکه تجربه بالاتری دارد و گوهری نشان داده هنوز با جو بازی در یک تیم بزرگ خو نگرفته است.

 بازگشت کاپیتان

در بازی قبلی پرسپولیس خبری از نام سیدجلال حسینی در لیست قرمزها نبود، آن هم درحالی که مشکل خاصی نداشت و به نظر می‌رسید گل‌محمدی قصد داشته به کاپیتان تیمش برای بازی حساس دربی استراحت بدهد. ظاهرا سرمربی پرسپولیس قصد دارد از تجربه بالای کاپیتان تیمش در بازی حساس امروز مقابل استقلال استفاده کند و به همین دلیل گفته می‌شود به احتمال فراوان حسینی بار دیگر در ترکیب اصلی تیمش قرار خواهد گرفت. بااین‌حال مشخص نیست که زوج وی در خط میانی چه کسی خواهد بود. گل‌محمدی در بازی‌های اخیر از وحدت هنانوف تاجیکستانی در دفاع میانی استفاده کرد. وی درمجموع عملکرد قابل‌قبولی داشته؛ اما به‌خاطر میل زیاد به نفوذ بارها پستش را ترک کرد و یحیی قطعا در بازی حساس دربی نگران این مساله خواهد بود و باید دید از بین فرجی یا نعمتی زوج سیدجلال را انتخاب می‌کند یا هنانوف گزینه او خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج