adexo3
۱۲۰۲۶۶۸
۵۱۴۸
۵۱۴۸
پ

بیل: کار رسانه‌های اسپانیایی منزجرکننده است

بال ولزی تیم فوتبال رئال مادرید به گزارش رسانه‌های اسپانیایی درباره تناقض در گفته‌های او برای بازی در رده باشگاهی و ملی پاسخ داد.

خبرآنلاین: گرت بیل بامداد امروز (جمعه) با گلی که در پیروزی ۲ بر یک تیم ملی ولز برابر اتریش به ثمر رساند، نشان داد که نه تنها هیچ مصدومیت و مشکلی برای بازی کردن ندارد بلکه انگیزه‌اش برای درخشش و گلزنی در رده ملی بیشتر از چیزی است که در رئال مادرید نشان می‌دهد. همین موضوع سبب شد که رسانه‌های اسپانیایی و هواداران با زبان کنایه به عدم حضور بیل در بازی‌های اخیر رئال مادرید از جمله ال‌کلاسیکو به بهانه مصدومیت صحبت کنند. در این میان برخی نشریات اسپانیایی از بیل به عنوان «پارازیت» یاد کردند و حضور او در اردوی تیم ملی ولز با وجود ادعای مصدومیت را به شیوه‌ای کنایه‌آمیز «معجزه ولز» توصیف کنند.

بیل پس از بازی تیمش برابر اتریش در این خصوص که آیا پاسخ برای رسانه‌های اسپانیایی دارد گفت: خیر. راستش نیازی به پیام دادن به آنها نمی‌بینم. این کار فقط وقت تلف کردن است.

بیل ادامه داد: کاری که آنها می‌کنند منزجر کننده است. آنها باید از خودشان خجالت بکشند. من اصلاً خودم را درگیر چنین مسائلی نمی‌کنم. تمام.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج