۱۲۰۳۴۲۹
۸ نظر
۷۹۱۵
۸ نظر
۷۹۱۵
پ

هم‌گروه‌های ایران در قرعه‌کشی آزمایشی جام جهانی

سان اسپورت یک روز پس از برگزاری بازی‌های حساس و نفس‌گیری که تکلیف چندین تیم دیگر را در جام جهانی قطر مشخص کرد، برای گروه‌های احتمالی هشت گانه حاضر در قطر، شبیه‌‍سازی جالبی انجام داده است.

جماران: در آخرین روزهای مرحله مقدماتی و در حالی که نتیجه چند بازی مشخص نیست، تکلیف ۲۷  تیم‌ صعود کننده و سیدبندی قرعه‌کشی مسابقات نهایی شده است. با این حال همچنان باید مسابقاتی در آسیا، منطقه اقیانوسیه و آمریکای شمالی، مرکزی و حوزه دریای کارائیب برگزار شود تا تکلیف ۳۲ تیم حاضر در آخرین دوره‌ای که مسابقات جام جهانی با ۳۲ تیم برگزار می‌شود، مشخص شود.

هم‌گروه‌های ایران در قرعه‌کشی آزمایشی جام جهانی

نکته مهم اینکه در بازی‌های باقیمانده نتایج به هر گونه‌ای که رقم بخورد تأثیری در جایگاه تیم‌های گلدان‌ها ندارد و به همین دلیل هم سان‌اسپورت با در نظر گرفتن تمامی موارد مربوط به سیدبندی تیم‌های راه یافته به قطر و تیم‌هایی که احتمال حضورشان در جام جهانی ۲۰۲۲ برای پر کردن ۵ جای خالی باقی مانده بیشتر است، به شبیه‌سازی برای قرعه‌کشی جام جهانی دست زده است.

تاکنون تکلیف ۲۷ تیم حاضر در مسابقات جام جهانی مشخص شده و بامداد روز پنج‌شنبه هم تکلیف دو نماینده کونکاکاف مشخص خواهد شد تا تعداد تیم‌های راه یافته به قطر پیش از قرعه کشی روز دوازدهم فروردین ماه به ۲۹ تیم برسد. تکلیف سه تیم دیگر نیز با برگزاری بازی پلی آف میان نماینده‌های آسیا و امریکای جنوبی، اقیانوسیه و امریکای شمالی و درنهایت مشخص شدن تکلیف زمان مسابقات در پات یک اروپا، مشخص خواهد شد.

بر همین اساس سان‌اسپورت قرعه‌کشی شبیه‌سازی شده‌ای به شرح زیر انجام داده است؛ قرعه‌ای که گروه مرگ در آن به گروه چهارم و جایی لقب داده شده که فرانسه قهرمان دوره قبل مسابقات در آن حضور دارد و سه تیم دیگر نیز کره‌جنوبی، مکزیک و احتمالا اسکاتلند هستند. البته که گروه هشتم مسابقات نیز می‌تواند بسیار سخت و نفس‌گیر دنبال شود. درنهایت باید به گروه ایران اشاره کرد که اگرچه با حضور بلژیک می‌تواند یک دیدار سخت در پیش داشته باشد، اما مصاف با کرواسی و کانادا مسابقاتی هستند که از پیش نمی‌توان درباره نتیجه آنها صحبت کرد.

هم‌گروه‌های ایران در قرعه‌کشی آزمایشی جام جهانی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ...............

      ایران باید اخراج شود

    • ا

      فعلا صبر کنید ببینیم این افتضاحی که در مشهد راه افتاد چه عاقبتی برای ما داره بعد بشینید رویابافی کنید

    • ناشناس

      ایران که به احتمال زیاد محروم میشه وایتالیا به جای ایران می ره جام جهانی و تو فینال برابر برزیل در ضربات پنالتی پیروز میشه و قهرمان جام جهانی میشه و عجیب ترین اتفاق جام جهانی رخ می ده و هر وقت از عجیب ترین اتفاقات جام جهانی در جهان نام ببرند همه یاد ایتالیا می افتند که دوسال پشت سر هم نتونست سهمیه جام جهانی به دست بیاره و هر دو سال اخبار شایعات پخش شده حکایت از حذف ایران و رفتن ایتالیا بود و این شایعه به حقیقت پیوست و بخاطره راه ندادن وکتک زدن و اسپر فلفل پاشیدن توی چشم زنان ، ایران محروم شد و ایتالیا راهی جام جهانی شد ...

    • ناشناس

      خیلی خوبه اگه بشه!

    • ناشناس

      ایران احتمال بسیار زیاد حذف خواهد شد

    • ناشناس

      امیدوارم با انگلیس امریکا و کانادا همگروه بشه و به هر سه تاش ببازه چون نذاشتن بانوان وارد ورزشگاه بشن

    • ali

      این فوتبال کثافت هم باید تعلیق بشه تا یه سری ... بفهمن که اگه حتی یه دختر کنار ما هم تو ورزشگاه بشینه هیچ اتفاقی براش نمیفته ما خودمون حواسمون هست نیازی نیست یه سری روان پریش و آلت مغز اسپری فلفل بپاشن رو صورتشون
      اخر سر هم که با کثافت کاری های فدراسیونی ها ادامه پیدا کرد
      امیدوارم هر چه سریعتر این فوتبال ملی هم تعلیق بشه اون سه تا بازی تو جام جهانی رو هم نخواستیم اشغالا

    • ناشناس

      بامید خدا ایران از جام جهانی حدف میشود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج