جاباما
۱۲۰۴۶۷۷
۵۰۸۷
۵۰۸۷
پ

حسینی: ناکامی ایرانی‌ها در آسیا دلایل زیادی دارد

وینگر تیم فوتبال سپاهان یکی از ویژیگی‌های این تیم را حضور بازیکنانی دانست که توانایی تغییر سرنوشت بازی در هر لحظه را دارند.

خبرگزاری تسنیم: محمدرضا حسینی درباره آخرین وضعیت تیمش در آستانه شروع لیگ قهرمانان آسیا گفت: وضعیت تیم خیلی خوب است و بچه‌ها از لحاظ روحی و آمادگی بدنی در شرایط خوبی به سر می‌برند. بازی آخرمان در لیگ برتر را هم با برد پشت سر گذاشتیم و در شرایط آب و هوایی آبادان که نزدیک به عربستان است، نمایش خوبی داشتیم. همه چیز آماده است که در لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی بگیریم.

وی در مورد اولین بازی سپاهان که برابر پاختاکور ازبکستان خواهد بود، یادآور شد: پاختاکور تیمی شناخته شده در آسیاست و قطعاً بازی سختی با این تیم خواهیم داشت. با این حال ما بازیکنان باتجربه‌ای داریم که می‌توانند با تجربه‌ای که از بازی در این جام دارند، هر لحظه سرنوشت بازی را تغییر دهند. در مجموع همه چیز خوب پیش می‌رود و امیدوارم در اولین گام به پیروزی برسیم.

حسینی راجع به چند دهه ناکامی تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا و عدم قهرمانی در این جام خاطرنشان کرد: این موضوع دلایل زیادی دارد و یکی از آنها امکانات سخت‌افزاری است که در این زمینه با تیم‌های عربی و شرق آسیا قابل قیاس نیستیم. موضوع دیگر شرایط مالی تیم‌های عربی است که بازیکنان باکیفیت را با قیمت‌های سرسام‌آور به خدمت می‌گیرند. در حالی که در ایران خیلی از تیم‌ها مشکل زمین تمرین دارند، ولی تیم‌های عربی و شرق آسیا سال‌هاست که به این مسائل فکر نمی‌کنند. امیدوارم روزی برسد که این مشکلات برطرف شود و تیم‌های ایرانی نتایج خوبی در لیگ قهرمانان بگیرند.

وینگر تیم فوتبال سپاهان در پایان گفت: امیدوارم در لیگ قهرمانان نتایج درخشانی بگیریم تا عملکردمان در لیگ برتر را جبران کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج