۱۲۰۴۹۹۴
۵۰۶۶
۵۰۶۶
پ

نکونام: الغرافه را مجبور به دفاع کردیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد ایران گفت: ما توانستیم تیم خوب و پرمهره الغرافه را کنترل کنیم و آن‌ها را مجبور کردیم که تنها دفاع کنند.

ورزش سه: جواد نکونام پس از تساوی بدون گل امشب تیمش در اولین بازی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الغرافه، اظهارکرد: تیم ما می‌توانست بازی را ببرد و اگر با اختلاف ۲ یا ۳ گل می‌بردیم نتیجه عادلانه‌ای رقم خورده بود.

وی بیان کرد: ما توانستیم تیم خوب، پرمهره و با بازیکنان تاپ الغرافه را کنترل کنیم و آن‌ها را مجبور کردیم که تنها دفاع کنند. ما می‌دانستیم حریف علاوه بر این که دفاع می‌کند در ضد حمله و ضربات ایستگاهی نیز به دلیل بازیکنانی که دارند؛ می‌توانند خطرناک باشند اما توانستیم آنها را به‌خوبی کنترل کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد ایران گفت: ما در مالکیت توپ و ایجاد موقعیت هم توانستیم به فرصت‌های خوبی دست پیدا کنیم اما امروز واقعا بدشانس بودیم و ۲ امتیاز را با بدشانسی از دست دادیم.

وی افزود: سرمربی الغرافه از فوتبال ایران شناخت دارد و مربی صاحب سبکی است و قطعا از دوستانش در ایران برای شناخت تیم ما کمک گرفته است. اما تیم ما نشان داد که می‌تواند هر تیمی را تحت فشار قرار دهد و نشان دادیم اگر بدشانسی نیاوریم؛ می‌توانیم به موفقیت برسیم. امروز شانس به ما کمک نکرد و در ضربات آخر دقت نداشتیم و همین باعث شد به یک امتیاز برسیم. از این که موقعیت‌ها را گل نکردیم ناراضی هستم اما از عملکرد بازیکنانم و دوندگی‌شان در این هوای گرم و با رطوبت رضایت دارم.

نکونام بیان کرد: هدف و برنامه ما کاملا مشخص است. در این بازی سعی کردیم به گل برسیم.۶ بازی داریم و نیاز است که در تمام بازی‌ها تمرکز داشته باشیم. بازی با الغرافه تمام شد و برای ما تجربه شد. تمام برنامه و فکر ما روی بازی آینده است زیرا تیم ما عملکرد خوبی داشت و فکر می‌کنم همه تیم ما را برای این بازی خوب تحسین می‌کنند.

وی عنوان کرد: مقابل تیمی که در زمین خود با ۱۱ نفر دفاع می‌کند؛ بازی کردیم و این‌که بتوانیم در کل بازی موقعیت ایجاد کنیم، سخت است ولی توانستیم حریف را هم با ستاره‌هایش کنترل کنیم و هم موقعیت ایجاد کردیم، ضمن این‌که آن‌ها را مجبور کردیم که فقط دفاع کنند. الغرافه خط حمله بسیار خطرناکی دارد و گلر ما علاوه‌ بر این‌که یک‌ بار هم توپِ در چارچوب نگرفت، تیم ما موفق شد موقعیت‌های خیلی خوبی خلق کند. نگاه ما به آینده و بازی بعد است.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج