۱۲۰۵۲۱۴
۵۱۳۵
۵۱۳۵
پ

ستاره رئال‌مادرید به لندن باز می‌گردد؟

باشگاه آرسنال گامی جدی برای به خدمت گرفتن ادن هازارد، ستاره بلژیکی رئال مادرید، برداشته است.

خبرآنلاین: هازارد یکی از ترسناک‌ترین و جذاب‌ترین ستاره‌های دنیای فوتبال در دوران حضورش در رقابت‌های لیگ برتر با پیراهن چلسی بود.

این بازیکن در سال ۲۰۱۹ با قراردادی به ارزش ۱۰۰ میلیون یورو از چلسی جدا شده و به رئال مادرید ملحق شد اما از همان زمان دوران افت فاحش او آغاز شده و مصدومیت‌های متعدد باعث شد که این بازیکن نتواند درخشش خود را در سانتیاگو برنابئو تکرار کند.

این ملی‌پوش بلژیکی پس از بازگشت از مصدومیت نیز نتوانست خودش را به ترکیب رئال مادرید تحمیل کند و همین باعث شده که بسیاری شانس جدایی او از این باشگاه در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان پیش‌رو را بالا بدانند.

ستاره رئال‌مادرید به لندن باز می‌گردد؟

آرسنال امیدوار است که با توجه به همین شرایط شانس خوبی برای جذب این بازیکن و بازگرداندن دوباره او به رقابت‌های لیگ برتر و شهر لندن داشته باشد.

روزنامه فوت مرکاتو مدعی شده که مذاکرات جدی درباره انجام این انتقال بین نمایندگان و مدیر برنامه ادن هازارد با مدیران باشگاه آرسنال در شمال لندن در هفته گذشته برگزار شده است.

میکل آرتتا علاقه بسیاری به استفاده از این بازیکن در ترکیب تیمش دارد و از مدیران آرسنال خواسته که هرطور شده شرایط جذب او را فراهم کنند. گفته می‌شود توپچی‌ها قصد دارند پیشنهاد انتقال قرضی این ستاره سابق چلسی را ارائه کرده و بندی برای خرید او نیز در این قرارداد در نظر بگیرند.

هازارد این فصل ۲۳ بار برای رئال مادرید به میدان رفته و تنها یک بار موفق به باز کردن دروازه حریفان شده است. کارلو آنچلوتی نیز در هفته‌های اخیر و پیش از انجام عمل جراحی روی مچ پای این بازیکن، تمایلی به استفاده از او نشان نداده بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج