۱۲۰۵۲۳۳
۵ نظر
۵۳۲۴
۵ نظر
۵۳۲۴
پ

کریمی: استقلال، شانس اول قهرمانی است

کریمی در خصوص اینکه استقلال چقدر شانس قهرمانی دارد خاطرنشان کرد: خیال هواداران استقلال راحت باشد استقلال شانس اول قهرمانی است.

ایلنا: حجت کریمی عضو هیات مدیره استقلال در خصوص تساوی این تیم مقابل پیکان تهران در لیگ برتر اظهار داشت: استقلال عملکرد خوبی مقابل پیکان داشت و بازیکنان به دنبال پیروزی بودند تا فاصله خود را با صدر جدول بیشتر کنند. استقلال در این بازی به دنبال پیروزی بود و ما می‌توانستیم برنده شویم اما نتوانستیم از موقعیت‌ها خوب استفاده کنیم و به تساوی رسیدیم.

عضو هیات مدیره استقلال در خصوص عملکرد داوری در این دیدار افزود: من نمی‌توانم در خصوص داوری اظهار نظر کنم اما آن طور که در رسانه‌ها خواندم و کارشناسان داوری صحبت کرده بودند داور می‌توانست در آن صحنه کمی بهتر عمل کند. بازیکن حریف به توپ نمی‌رسید اما داور کمی عجله کرد. البته ما مثل پرسپولیسی‌ها نیستیم که داد و بیداد کنیم و بگوییم داوری اشتباه داشت ما در زمین حرف‌مان می‌زنیم و همانطور که سرمربی تیم اعلام کرد به دنبال قهرمانی هستیم.

کریمی در خصوص اینکه استقلال چقدر شانس قهرمانی دارد خاطرنشان کرد: خیال هواداران استقلال راحت باشد استقلال شانس اول قهرمانی است و مطمئن باشید تا هفته آخر برای رسیدن به این عنوان تلاش خواهیم کرد اگر از کارشناسان بپرسید همه متفق القول قهرمانی را حق استقلال می‌دانند زیرا که این تیم در این فصل بهترین تیم حال حاضر لیگ ایران است.

او درباره اینکه استقلال این هفته باید در جام حذفی به مصاف نساجی مازندران برود نیز بیان داشت: استقلال امسال به دنبال قهرمانی در هر دو جام است درست است که ما در لیگ برتر صدرنشین و شانس اول قهرمانی هستیم ولی در جام حذفی هم می‌توانیم یک عنوان خوب را کسب کنیم. من مطمئن هستم استقلال در دیدار مقابل نساجی بهترین عملکرد را خواهد داشت و به جمع چهار تیم پایانی راه خواهد یافت.

کریمی در خصوص قرعه ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ نیز اذعان داشت: در جام جهانی همه گروه‌ها سخت است و نمی‌توان گفت تیمی در گروه سختی آسان قرار گرفته است اگر بتوانیم با یک برنامه‌ریزی خوب و انجام بازی‌های تدارکاتی خود را برای مسابقات آماده کنیم می‌توانیم در جام جهانی عملکرد خوبی داشته و برای اولین بار به دور دوم صعود کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      حتما بجای بازی پیکان و استقلال بازی دیگه ایی را تماشا میکردی حجت خان والا تیمی که دروازه بانش ستاره بازی میشه شش بار دروازه را نجات میده چطوری باید برنده میشد

    • ناشناس

      بعد از ۱۰ سال هنوز هم که نامشخصه با اینهمه کمکداور و امتیازات یارانه ای و معشیتی بازهم زیر پرسپولیسه از الان استقلال رو قهرمان میدونن بابا برید خجالت بکشید آخه چقدر وقیح هستید کیسه کشای کیسه سوز

    • پرسپولیس سرور استقلاله

      وقتی مملکت دست آدمهایی مثل این کریمی باشه و فهمی از فوتبال نداره و میاد اظهار فضل می‌کنه بهتر از این نمیشه

    • ناشناس

      داغ جام رو رو دل شما کیسه کشها میزاریم

    • ناشناس

      خواب بودی. شانس آوردی نباختید. پیکان مچالتون کرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج