۱۲۰۶۴۱۵
۵۶۱۸
۵۶۱۸
پ

آرزوی یحیی؛ بازگشت هرچه سریع‌تر این بازیکن

خستگی ناپذیر و تمام نشدنی؛ او تمام بازی‌های این فصل پرسپولیس را انجام داد و حالا در غیبتش، سرخ‌پوشان موفق به کسب پیروزی نشده‌اند...

خبرورزشی: درد کمر باعث شد تا امیری در بازی با کره جنوبی از زمین بیرون برود و دیدار با لبنان را هم از دست بدهد تا به این‌ترتیب با مصدومیت به اردوی سرخ‌پوشان ملحق شود؛ مصدومیتی که یک رکورد تاریخی را از او گرفت.

وحید امیری در فصل ۱۴۰۰-۱۴۰۱ تنها بازیکن پرسپولیس بود که در تمام مسابقات لیگ برتر به میدان رفت و فقط در یک بازی مقابل ویستاتوربین (جام حذفی) فرصت بازی پیدا نکرد که غیبت در این دیدار هم به دلیل استراحت یحیی به او و مهدی ترابی برای آمادگی در دیدار بعدی سرخ‌پوشان بود.

نکته جالب اینکه وحید امیری در ۲۳ بازی از بیست و چهار بازی این فصل لیگ برتر فیکس بود و تنها دیدار با مس رفسنجان را به‌خاطر خستگی حاصل از حضور در تیم ملی از روی نیمکت آغاز کرد و البته در نیمه دوم از دقیقه ۵۶ وارد زمین شد تا شرایط خط حمله تیمش را تغییر دهد.

در سایر بازی‌ها امیری ۲۲ بازی را تمام و کمال انجام داد و فقط یک بار در دقیقه ۹۰ بازی با نساجی تعویض شد تا به این‌ترتیب با ۲۰۱۴ دقیقه حضور در لیگ بیست و یکم رکوردی تاریخی را ثبت کند.

اما امیری که در سال ۱۴۰۰ به‌عنوان فعال‌ترین بازیکن پرسپولیس و حتی تیم ملی شناخته می‌شد، پس از مصدومیت از ناحیه کمر، علاوه بر اینکه بازی با لبنان را از دست داد، در دیدار مقابل هوادار و آلومینیوم هم به میدان نرفت تا به این‌ترتیب برای نخستین‌بار در فصل جاری در دو بازی متوالی غایب باشد.

نکته جالب اینکه باوجود غیبت در بازی با هوادار، او همچنان بالاتر از میلاد سرلک بیشترین دقایق حضور در زمین را داشته و حتی اگر در بازی با پیکان هم غایب باشد، این جایگاه را حفظ خواهد کرد.

پرسپولیس در دو بازی اخیر مقابل هوادار و آلومینیوم نتوانسته به پیروزی برسد و بسیاری تصور می‌کنند که ردپای غیبت امیری در این دو نتیجه ناامیدکننده را می‌توان جستجو کرد؛ هرچند که به نظر می‌رسد وینگر چپ شماره ۱۹ سرخ‌پوشان در چند هفته آخری که به‌کار گرفته شد، از آمادگی همیشگی برخوردار نبود.

نکته جالب دیگر در مورد امیری اینکه او این فصل به‌عنوان مدافع چپ، هافبک راست، هافبک چپ و مهاجم سایه به میدان رفته تا بیشترین تغییر پست را هم داشته باشد.

حالا باید دید پس از تعطیلی جاری لیگ برتر آیا وحید امیری به ۶ بازی حساس پایان فصل می‌رسد یا خیر؟

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج