۱۲۰۷۱۲۵
۸۲
۸۲
پ

چلسی- پالاس؛ دوئل آلمانی در فینال FA CUP

چلسی با دو گل کریستال پالاس را شکست داد و به فینال جام حذفی انگلیس صعود کرد.

ورزش سه: در دومین دیدار نیمه نهایی جام حذفی انگلیس دو تیم لندنی چلسی و کریستال‌پالاس به مصاف یکدیگر رفتند که نهایتاً این بازی با نتیجه ۲-۰ به سود شاگردان توماس توخل خاتمه یافت.

بازی کاملا متعادل آغاز شد و با وجود برتری نسبی چلسی، دو تیم حملاتی را روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند اما ثمر خاصی برای آنها در پی نداشت.

چلسی- پالاس؛ دوئل آلمانی در فینال FA CUP

در دقیقه 36 اولین موقعیت مهم بازی توسط کریستال پالاس خلق شد. جایی که ضربه بازیکن کریستال پالاس با واکنش فوق‌العاده ادوارد مندی همراه شد تا دروازه چلسی بسته بماند.

در ادامه تلاش‌های دو تیم برای به ثمر رساندن گل برتری بی نتیجه ماند تا بازی در پایان 45 دقیقه ابتدایی با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کند.

چلسی نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و می‌توانست در آغاز آن توسط تیمو ورنر به گل اول دست پیدا کند اما ستاره آلمانی یک موقعیت تقریباً تک به تک را از دست داد.

در دقیقه 65 بالاخره قفل دروازه کریستال پالاس شکسته شد و چلسی توانست به گل اول دست پیدا کند. ضربه فوق العاده و مهارنشدنی روبن لوفتوس‌چیک به تور دروازه کریستال پالاس چسبید تا نتیجه 1-0 شود.

چلسی- پالاس؛ دوئل آلمانی در فینال FA CUP

در دقیقه 76 چلسی موفق شد گل دوم را هم وارد دروازه کریستال کریستال پالاس کند. میسون مونت روی پاس تیمو ورنر و با یک ضربه دقیق دروازه حریف را باز کرد تا نتیجه 2-0 شود.

در دقیقه 78 کریستال پالاس می توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند اما ضربه سر اندرسون در دهانه دروازه با بی‌دقتی به بیرون رفت.

چلسی- پالاس؛ دوئل آلمانی در فینال FA CUP

در دقیقه 90 چلسی در دو مرحله می‌توانست توسط روملو لوکاکو و حکیم‌زیاش به گل سوم دست پیدا کند اما این اتفاق رخ نداد تا بازی نهایتاً با همان دو گل به سود شاگردان توماس توخل خاتمه پیدا کند و آبی‌ها رقیب لیورپول در فینال جام حذفی شوند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج