۱۲۰۷۵۰۷
۱۰۸
۱۰۸
پ

آنچلوتی: هیچ بازیکنی از رئال بزرگتر نیست

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید در گفت‌‌و‌گو با یکی از رسانه‌های کشورش درباره احتمال پیوستن کیلیان امباپه به کهکشانی‌ها و موضوعات دیگر صحبت کرد.

خبرگزاری تسنیم: کارلو آنچلوتی سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید در گفت‌و‌گو با شبکه رادیویی «رای ۱» ایتالیا درباره مسائل مختلف از جمله احتمال پیوستن کیلیان امباپه مهاجم فرانسوی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن به کهکشانی‌ها صحبت کرد.

آنچلوتی که تیمش در آستانه کسب عنوان قهرمانی لالیگا و در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا قرار دارد، گفت‌و‌گوی خود را با اشاره به بازگشت تماشایی شاگردانش در خانه سویا برای عوض کردن باخت ۲ بر صفر نیمه اول با پیروزی ۳ بر ۲ آغاز کرد و گفت: تیم ما از نظر روانی چیزی کم و کسر ندارد هر چند که من هم چنین چیزی از بازیکنان نمی‌خواهم. من بازی‌های آرام‌تر را ترجیح می‌دهم. در این بازی جادوی این باشگاه و بازیکنانش بار دیگر مشخص شد. دیگر چیزی به پایان فصل نمانده و امیدواریم که فصل را به بهترین شکل به پایان برسانیم.

سرمربی رئال مادرید درباره لالیگا گفت: من فکر می‌کنم که من یک مربی خوش‌شانس هستم. در تیمی کار می‌کنم که به من کلی احساس رضایت می‌دهد، یک باشگاه بسیار سازمان‌یافته. بنابراین باید لطف و فرصتی که باشگاه در اختیارم قرار داده را جبران کنم.

کارلتو درباره کورس قهرمانی لیگ کشورش میان سه تیم اینتر، میلان و ناپولی هم اظهار داشت: میلان شانس خوبی برای قهرمانی دارد، مثل اینتر و ناپولی. من فکر می‌کنم که این رقابت تا آخرین هفته ادامه پیدا کند و تا آن زمان کلی اتفاقات غیرمنتظره رقم بخورد. در مورد یوونتوس هم من از دیدن این تیم در رده چهارم تعجب می‌کنم، البته این تیم دارد یک دوره گذار را سپری می‌کند. تغییرات مهمی در این تیم صورت خواهد گرفت. آنها یک مهاجم بزرگ خریده‌اند و به زودی به بالاترین سطح بازخواهند گشت.

سرمربی ایتالیایی درباره لیگ قهرمانان اروپا که تیمش در مرحله نیمه نهایی آن باید به مصاف منچسترسیتی برود هم اظهار داشت: رئال مادرید از نظر تاریخی و با سابقه و کیفیتی که دارد، می‌تواند تا انتهای راه رقابت کند. برابر سیتی آزمون سختی خواهیم داشت اما بازی‌های‌مان برابر پاری‌سن‌ژرمن و چلسی هم سخت بودند. حذف قانون بازی گل زده در خانه حریف باعث شده که مراحل حذفی لیگ قهرمانان متعادل‌تر شود.

آنچلوتی درباره احتمال پیوستن کیلیان امباپه به رئال مادرید نیز گفت: به لطف رئیسی که باشگاه‌مان دارد، رئال مادرید همیشه بزرگتر از همه بازیکنانش بوده، هست و خواهد بود. باشگاه به زودی استادیوم جدیدی هم خواهد داشت. رئال از ۵۰ سال پیش شروع به تاریخ‌سازی کرده و به این کار ادامه خواهد داد.

آنچلوتی در پایان درباره جام جهانی صحبت کرد و گفت که در غیاب تیم ملی کشورش طرفدار کدام یک از تیم‌های ملی دیگر است. او گفت: من طرفدار کانادا خواهم بود. آنجا کشور دوم من است. رئیس فدراسیون فوتبالش هم ایتالیایی است. آنها به شیوه‌ای خارق‌العاده از مرحله انتخابی صعود کردند و بازیکنان خوبی هم دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج