۱۲۰۷۷۶۶
۱۴۹
۱۴۹
پ

سازمان لیگ علیه مردم خسته و دست بسته!

انتخاب تبریز به عنوان میزبان فینال جام‌حذفی یکی از عجیب‌ترین تصمیم‌های سازمان لیگ بود که به نظر می‌رسد به خاطر تحقق شعار بی‌موردشان صورت گرفته است.

خبرآنلاین: جام حذفی ایران در فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰ سراسر شگفتی بود؛ در حالی که همه تصور می کردند با حذف سپاهان و دیگر غول ها احتمالا یک دربی در فینال خواهیم داشت اما این اتفاق رخ نداد و در نهایت آلومینیوم اراک و نساجی مازندران با عبور از حریف های غیر لیگ برتری به فینال رسیدند.

بعد از مشخص شدن فینالیست ها سازمان لیگ ورزشگاه یادگار امام تبریز را به عنوان دیدار نهایی اعلام کرد.

نکته عجیب درباره اعطای این میزبانی، مسافت دور تبریز نسبت به قائمشهر و اراک است و به نظر می رسد مسئولان بدون هیچ بررسی خاصی این تصمیم را گرفته اند. سهیل مهدی دراین باره گفت که بین تهران و تبریز درنهایت تصمیم برآن شد که تبریز میزبان باشد چرا که ان ها میزبان فینال جام حذفی نبودند!

شهرهای زیادی هستند که هنوز میزبان رویدادی نشده اند آیا همین دلیل کافی برای انتخاب میزبانی است؟! آیا ارومیه، یزد، سیستان و بلوچستان، سمنان و ... میزبان فینال جام حذفی بودند؟! اگر قرار است فوتبال در همه شهرها وجود داشته باشد نباید میزبانی به تبریز می رسید چرا که آن ها خودشان با حضور تراکتور در لیگ برتر بالاترین سطح فوتبال کشور را تجربه کردند.

با توجه به شرایط دو تیم فینالیست شاید بعید به نظر برسد که آن ها به این زودی ها دوباره فینالیست جام حذفی شوند و در آستانه کسب یک افتخار بزرگ برای باشگاه خودشان باشند و به همین دلیل باید تصمیم گیری درباره میزبان بازی نهایی منطقی تر صورت می گرفت که اینگونه نشد. در کشورهایی نظیر انگلیس فینال ها عموما در ورزشگاه ومبلی برگزار می شود اما فاصله شهرها بسیار کمتر است و با توجه به وضعیت حمل و نقل عمومی رفت و آمد تماشاگران بسیار آسان است. مترو تا نزدیک ترین فاصله ورزشگاه وجود دارد و البته هزینه یک مسافرت این چنینی نیز بسیار کم است.

حال تصور کنید یک هوادار (چه مازندرانی و چه اراکی) در روز ۷ اردیبهشت مصادف با عید فطر با حجم ترافیک وحشتناک به خاطر تعطیلات قرار باشد در جاده نه چندان ایمن تردد کند. این بدون درنظر گرفتن هزینه های زیادی است که آن ها باید متقبل شوند؛ بنابراین مسئولان باید بدانند شعارهای زیبای عدالت در چنین زمینه هایی کاربرد ندارد و اتفاقا این اوج بی عدالتی در حق تماشاگرانی است که سال ها منتظر چنین اتفاقی بودند اما به خاطر تصمیم گیری نادرست نمی توانند این دیدار را نزدیک ببینند.

قرار نیست همه چیز و همه بازی ها به تهران ختم شود اما مسئولان دقیقا همان جایی که باید میزبانی را به ورزشگاه آزادی می دادند تصمیم گرفتند تماشاگران را برای تحقق شعارشان آواره کنند و هزینه سنگینی روی دست های بسته شان بگذارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج