۱۲۰۸۹۷۲
۱ نظر
۹۰
۱ نظر
۹۰
پ

نصرتی: تراکتور فصل بعد مدعی قهرمانی لیگ است

مربی تیم فوتبال تراکتور در مورد شرایط این تیم در پایین جدول و خطر سقوط تراکتور صحبت کرد.

ایلنا: محمد نصرتی در خصوص وضعیت این روزهای تراکتور اظهار داشت: شرایط خوبی داریم و این وقفه ایجاد شده در مسابقات کمی به ما کمک کرده تا بتوانیم تغییراتی که به واسطه حضور سرمربی جدید در تیم اعمال شده را بیشتر و بهتر بین بازیکنان جا بیاندازیم. تمرینات خوب و منظمی داشتیم و اردوی تهران هم فکر می‌کنم اردوی خوب و مفیدی باشد و به جز بازی گل گهر باز هم بازی تدارکاتی تا شروع لیگ در پیش خواهیم داشت.

وی در مورد نتایج نا مطلوب تراکتور در هفته های پیش از تعطیلی مسابقات گفت: به هر حال تراکتور این فصل شرایط سختی داشته و تغییرات هم کمی از این تیم زمان گرفته است و وقتی تفکر جدید روی کار می‌آید نیاز به زمان دارد تا جا بیافتد. از طرفی نتایج ضعیف و فشاری که روی بازیکنان از ابتدای فصل وجود داشت باعث شده یک استرسی در فضای تیم حاکم شود که سعی ما این است آن را از بازیکنان دور کنیم و رفته رفته بهتر هم شد. در کل وضعیت امروز تراکتور چیزی است که از ابتدای فصل شکل گرفته و مربوط به الان نیست. ولی شرایط تیم خوب است و همه تمرکز ما روی بازی با نفت مسجد سلیمان است که با دست پر خارج شویم.

مربی تراکتور در مورد اینکه این تیم خطر سقوط را احساس می‌کند توضیح داد: ما خطر سقوط را احساس نمی‌کنیم و هیچ وقت هم گزینه سقوط نبودیم، قبول دارم که جایگاه تیم در جدول اصلاً در شأن نام بزرگ تراکتور نیست ولی اینکه گزینه سقوط باشیم هم دیگر نبود و الان هم تنها چیزی که به آن فکر می‌کنیم کسب بهترین نتایج در ۶ بازی باقی مانده تا پایان فصل است.

نصرتی در مورد اینکه گفته می‌شود برخی بازیکنان این تیم مثل اخباری، بابایی و عباس زاده پیشنهاداتی از تیم‌های بالای جدول برای فصل بعد دارند، گفت: طبیعتاً هر بازیکن با کیفیتی پیشنهاداتی دارد ولی در مورد این بازیکنان و کلاً بازیکنان تراکتور تا جایی که من می‌دانم و با خود بچه ها صحبت کردم همه تمرکزشان روی تراکتور است و به تیم دیگری فکر نمی‌کنند. بازیکنان هم قسم شدند در ۶ بازی باقی مانده بهترین نتایج را کسب کنند و تا پایان فصل به فکر فصل بعد نیستند.

وی در مورد وضعیت نقل و انتقالات تراکتور هم توضیح داد: همانطور که گفتم فعلاً تمرکز تیم روی بازی های باقی مانده است و الان در حال حاضر به چیزی جز بازی با نفت مسجد سلیمان فکر نمی‌کنیم. ولی این وعده را به هواداران خوبمان می‌دهم که برنامه های خوبی برای فصل بعد داریم و قرار است یک تیم خوب و قدرتمند برای فصل بعد بسته شود و شک نکنید تراکتور فصل بعد مدعی قهرمانی خواهد بود. آقای زنوزی مثل همیشه قرار است حمایت کنند و پشتیبان مجموعه خواهند بود و به امید خدا یک تیم خوب و مدعی راهی مسابقات خواهیم کرد.

بازیکن سابق تیم ملی در مورد جام جهانی و قرعه کشی انجام شده هم گفت: به نظرم قرعه مناسبی برای ما بود و در هر سید قرعه های به مراتب سخت تری برای ایران وجود داشت و خدا را شکر به آنها نخوردیم ولی در مجموع باز هم کار سختی در پیش داریم و اگر داعیه صعود داریم نیاز به برنامه ریزی و تدارکات خوب دارد تا بتوانیم دست پر از مسابقات برگردیم. من با اینکه می‌گویند اسکوچیچ برود و مربی اسم و رسم دار تر بیاید مخالفم چرا که زمان نداریم و سرمربی جدید فقط یک سال زمان لازم دارد تا فوتبال ما را بشناسد. به نظرم بهترین کار حمایت از اسکوچیچ است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      خخخخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج