۱۲۰۹۲۶۶
۱ نظر
۳۲
۱ نظر
۳۲
پ

نصرتی: پیروزی مقابل آمریکا را باور داریم

مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: فدراسیون ما شرایط باثباتی ندارد و تغییر و تحولات اخیر و وضعیت مالی فدراسیون امیدوارکننده نیست. امیدوارم مسئولان ارشد کشور و حتی شخص جمهور به این موضوع ورود کنند.

خبرگزاری فارس: محمد نصرتی در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال تراکتور قبل از آغاز مجدد لیگ برتر اظهار داشت: پس از برتری مقابل مس رفسنجان، مدتی تیم را تعطیل کردیم اما در ادامه تمرینات خوبی را در تبریز و اردوی خوبی را در تهران پشت سر گذاشتیم. تراکتور پیش از شروع فصل نتوانست تمرینات آماده‌سازی خوبی داشته باشد. از طرفی کادرفنی جدید نیاز داشت شناخت بیشتری از بازیکنان و کارهای فنی و تاکتیکی تراکتور به دست آورد.  تمرینات خود را در تبریز شروع کردیم و با برگزاری بازی‌های دوستانه خوب مقابل پیکان و گل‌گهر، تنوعی هم برای تیم ایجاد کردیم. 

وی در مورد میدان‌ دادن به برخی نفرات جوان در بازی با پیکان و گل‌گهر توضیح داد: تراکتور جدا از بازیکنان باکیفیتی که دراختیار دارد، از نفرات جوان و با انگیزه‌ای هم بهره می‌برد. باید همه بچه‌ها را به آمادگی نسبی خوبی برسانیم زیرا احتمال مصدومیت و محرومیت نفرات باتجربه‌تر وجود دارد. در این فصل بسیاری از بازیکنان ما مصدوم شدند و همین موضوع به تراکتور ضربه زد. 

* با وجود روزه بودن بازیکنان تمرینات سخت و خوبی انجام دادیم

مربی تراکتور در مورد امیدوارتر شدن بازیکنان این تیم به ادامه رقابت‌های لیگ پس از برتری برابر مس رفسنجان، گفت: بچه‌ها با برد مقابل مس رفسنجان اعتماد به نفس بهتری به دست آوردند. می‌خواهیم در ادامه لیگ شرایط بهتری داشته باشیم و به همین دلیل در تعطیلی لیگ، تمرینات خوب و منظمی انجام دادیم. منتظر دیدار با نفت مسجد سلیمان هستیم و پله به پله پیش خواهیم رفت. با وجود روزه بودن برخی بازیکنان در ماه رمضان، تمرینات سخت و خوبی داشتیم اما  روزهای بهتری را پیش رو داریم. می‌خواهیم در شش بازی باقی‌مانده، باقدرت کار کنیم تا امسال را به خیر و خوشی تمام کرده و سال آینده تیم را به روزهای خوبش بازگردانیم. 

* می‌خواهیم فصل سخت تراکتور به خوبی تمام شود

وی در خصوص اینکه بازیکنان تراکتور از کار کردن زیر نظر ارطوغرول ساغلام ابراز رضایت کرده‌اند، توضیح داد: ساغلام مربی و انسان خوبی است. واقعا هم در این مدت در کنار کادرفنی تراکتور وقت گذاشتیم. امیدواریم در بازی‌های باقیمانده نتایج خوبی کسب کنیم تا این فصل سخت به خوبی تمام شود و سال آینده بتوانیم تراکتور را به جایگاه اصلی‌اش بازگردانیم.

* همه بازی‌های باقی‌مانده برای ما فینال است اما تمام توان و تمرکز خود را روی نفت گذاشته‌ایم

مربی تراکتور در مورد اینکه دیدار با نفت مسجد سلیمان برای این تیم شش امتیازی و به نوعی فینال محسوب می‌شود، گفت: نه تنها بازی با نفت مسجد سلیمان بلکه همه دیدارهای باقیمانده از حساسیت بالایی برخوردار است و آن را به چشم یک فینال می‌بینیم. هر چند نفت مسجد سلیمان با حضور رضا مهاجری شرایط بهتری به دست آورده اما به خوبی و با تمام توان خود را آماده می‌کنیم. تمام تمرکزمان روی این مسابقه فوق‌العاده حساس است تا در خانه حریف نتیجه خوبی کسب کنیم.

نصرتی: پیروزی مقابل آمریکا را باور داریم

* بازیکنان ما با نمایش خوب مقابل انگلیس شانس حضور در بهترین لیگ دنیا را به دست می آورند

نصرتی در خصوص قرعه‌کشی جهانی 2022 قطر و همگروهی تیم ملی با انگلیس، آمریکا و برنده پلی‌آف ولز، اسکاتلند و اوکراین پاسخ داد: قرعه مناسبی داریم و اگر خودم اکنون بازیکن تیم ملی بودم، دوست داشتم در جام جهانی با این تیم‌ها بازی کنیم. انگلیس بهترین لیگ دنیا را دارد و بسیاری از بازیکنانش در همین لیگ بازی می‌کنند. فرصت مناسبی است تا نفرات ما هم بتوانند خودشان را عرضه کرده و با یک نمایش خوب در این مسابقه شانس حضور در بهترین لیگ دنیا را به دست آورند.

* بردن آمریکا را باور داریم

وی ادامه داد: یکبار آمریکا را شکست دادیم و به بردن این تیم باور داریم. هر چند آمریکا بازیکنان خوبی در سطح اول اروپا دارد، اما می‌توانیم از بازی با این تیم به بهترین شکل استفاده کنیم. پیش بینی می‌کنم از بین سه تیم حاضر در پلی آف هم اسکاتلند به جام جهانی صعود کند.  سبک بازی این این تیم و ولز مشابه با بازی انگلیس است. گروه ما جذاب اما نسبت به سایر تیم‌های آسیایی بهتر است.

مدافع اسبق تیم ملی اضافه کرد: اگر تیم ملی در گروه آلمان و اسپانیا قرار می‌گرفت شرایط خیلی سختی داشت. امیدارم در این گروه خوب و جذب بتوانیم بازی‌های خوبی از تیم ملی ببینیم تا پس از این رقابت‌ها بازیکنان ما به لیگ‌های سطح بالایی مثل لیگ برتر انگلیس ترانسفر شوند.

* برای کسب شانس صعود نیاز به تدارکات قوی‌تر و بازی‌های دوستانه بهتر داریم

نصرتی در مورد شانس تیم ملی در جام جهانی از گروهش در جام جهانی گفت: از الان نمی‌توان گفت تیم ملی چقدر شانس صعود دارد. هر چه به جام جهانی نزدیک‌تر شویم بهتر می‌توان درباره این موضوع اظهارنظر کرد اما قطعا برای به دست آوردن شانس بیشتر، به تدارکات قوی‌تر و برگزاری بازی‌های دوستانه خوب نیاز داریم. اگر بازی دوستانه خوبی برگزار نکنیم، کارمان خیلی سخت می‌شود. 

نصرتی: پیروزی مقابل آمریکا را باور داریم

* نیوزلند تیم سطح بالایی نیست اما مقابلش می‌توان انگلیس را شبیه‌سازی کرد

وی اضافه کرد:‌ هر چند شنیده‌ام نمی‌توانیم با تیم‌های اروپایی بازی کنیم اما باید دیدارهای سطح بالا برگزار کنیم. باید به مصاف تیم‌هایی برویم که شبیه حریفان ما در جام جهانی هستند. شنیده‌ام تیم ملی قرار است به مصاف نیوزلند برود. هر چند که این تیم سطح خیلی بالایی ندارد اما می‌توان در این بازی انگلیس را شبیه‌سازی کرد.

* وضعیت فدراسیون امیدوارکننده نیست و رئیس جمهور باید به آماده سازی تیم ملی ورود کند

بازیکن اسبق تیم ملی در خصوص اینکه آیا با توجه به شرایط فدراسیون فوتبال می‌توان به برگرازی دیدار با تیم‌های خوب امیدوار بود، توضیح داد: متأسفانه فدراسیون ما شرایط باثباتی ندارد و تغییر و تحولات اخیر و وضعیت مالی فدراسیون امیدوارکننده نیست. امیدوارم مسئولان ارشد کشور و حتی شخص جمهور به این موضوع ورود کنند تا تیم ملی بتواند با تدارکات خوبی وارد جام جهانی شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      این ... واسه ما کار شناس فوتبال شده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج