۱۲۱۱۱۸۵
۱۴۲
۱۴۲
پ

چهار جام اروپایی در انتظار لژیونرهای تیم‌ملی!

مهدی طارمی و علیرضا جهانبخش فرصت این را دارند که فصل را با دو قهرمانی در اروپا به پایان برسانند.

ورزش سه: تیم ملی ایران در آخرین فهرست خود ۱۷ لژیونر داشت که در این بین چهار بازیکن در لیگ‌های آسیایی شاغل بودند و ۱۳ بازیکن دیگر نیز در تیمهای مختلف اروپایی حضور دارند.

به جز شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان که فصل برایشان تمام شده و در تعطیلات به سر می‌برند، سایر بازیکنان مشغول برگزاری لیگ‌های خود هستند و اهداف تیم‌هایشان را دنبال می‌کنند.

در این بین مهدی طارمی، سردار آزمون و علیرضا جهانبخش موقعیتی خاص و متفاوت دارند؛ طارمی به دنبال کفش طلا و جام قهرمانی پرتغال است، آزمون در جستجوی سهمیه لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود و علیرضا جهانبخش در فینال کنفرانس اروپا برابر ژوزه مورینیو کسب جام را دنبال خواهد کرد.

اینجا آپدیتی از وضعیت لژیونرهای ملی‌پوش خواهد بود:

* علیرضا بیرانوند (بواویشتا پرتغال): دروازه‌بان شماره یک تیم ملی آخرین بار در دسامبر برای تیمش به میدان رفت و پس از آن روی نیمکت بواویشتا نشسته و حالا امیدوار است تا در دو بازی پایانی فصل برای تیمش به میدان برود. این در حالی است که بواویشتا در جایگاه نهم قرار دارد و این دو بازی تاثیری در سرنوشت این تیم نخواهد داشت.

چهار جام اروپایی در انتظار لژیونرهای تیم‌ملی!

 

* امیر عابدزاده (پونفرادینا اسپانیا): وضعیت برای عابدزاده متفاوت است او در لالیگا-دو گلر شماره یک تیمش محسوب می‌شود. در آخرین بازی او دو گل خورد اما با ۵ سیو به پیروزی تیمش در یک بازی حساس کمک کرد. پونفرادینای ۶۰ امتیازی تلاش می‌کند تا با جبران اختلاف سه امتیازی با رئال اویه‌دو به پلی آف صعود به لالیگا برود. هنوز چهار بازی برای یاران امیر عابدزاده باقی مانده است.

* حاج صفی، محمدی و انصاری‌فرد (آاک آتن): در پلی آف قهرمانی و کسب سهمیه اروپایی، آاک شانسی برای قهرمانی دارد اما با این حال در سه بازی باقی مانده، این تیم به دنبال جبران اختلاف ۲ امتیازی با پاناتینایکوس خواهد بود. حاج صفی و انصاری‌فرد جزو بازیکنان اصلی آاک هستند اما میلاد محمدی به تناوب در ترکیب قرار می‌گیرد.

* مجید حسینی (کایسری اسپور): حسینی بدشانس بود که پس از ترک ترابزون اسپور، این تیم طلسم قهرمانی را شکست و بر بام فوتبال ترکیه قرارگرفت. با این حال مجید حسینی در کایسری اسپور مدافع اصلی محسوب می‌شود و این فصل ۲۸ بازی برای تیمش انجام داده است. اما کایسری اسپور موقعیت مطلوبی ندارد و در جایگاه چهارم جدول قرار گرفته است.

چهار جام اروپایی در انتظار لژیونرهای تیم‌ملی!

 

* صادق محرمی (دیناموزاگرب): در حالی که سه بازی از لیگ کرواسی باقی مانده، دیناموزاگرب در آستانه قهرمانی قرار دارد و بعید به نظر می‌رسد هایدوک بتواند اختلاف چهار امتیازی را جبران کند. با این حال صادق محرمی این فصل فرصت چندانی برای نمایش توانایی‌اش نیافته و تنها ۶۳۴ دقیقه برای تیمش به میدان رفته است.

* سعید عزت اللهی (الغرافه): هافبک دفاعی ملی‌پوش تیم وایله پس از انتقال قرضی به تیم استراماچونی مهره فیکس این تیم بوده اما یاران او نتوانستند عملکرد خوبی در لیگ قطر و لیگ قهرمانان داشته باشند. با این حال وب‌سایت‌های ارائه آمار عزت اللهی را در زمره بهترین بازیکنان الغرافه قرار دادند. نکته متفاوت او نسبت به کنعانی و شجاع این است که فصل به تازگی و با پایان لیگ قهرمانان آسیا (هفته پیش) برای او خاتمه یافت.

* سامان قدوس (برنتفورد): قدوس از ناحیه زانو مصدوم شده و احتمالا بازی با ساوت‌همپتون را هم ازدست خواهد داد. او این فصل ۱۷ بازی برای تیمش انجام داده و البته تنها چهار بار در لیگ جزیره فیکس بوده است. با این حال برنتفورد با قرارگیری در میانه‌های جدول توانسته سهمیه خود را حفظ کند.

چهار جام اروپایی در انتظار لژیونرهای تیم‌ملی!

 

* علی قلی زاده (شارلروا): قلی‌زاده شب گذشته در پلی آف لیگ بلژیک برای تیمش به میدان رفت و عملکرد خوبی برابر خنک داشت. با این حال وینگر خوش تکنیک شارلروا شانسی برای کسب سهمیه اروپایی ندارد.

* سردار آزمون (بایرلورکوزن): پس از یک انتقال بزرگ سردار خود را در بوندسلیگا پیدا کرده و با یک گل و یک پاس گل، برای تیمش موثر ظاهر شده است. این در حالی است که لورکوزن با قرارگیری در جایگاه سوم، به دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان است و در دو بازی آینده با کسب حداقل دو تساوی به این هدف دست خواهد یافت. نکته جالب اینکه باتوجه به حضور سردار در زنیت برای نیم فصل اول، نامش در بین بازیکنان این تیم قهرمان نیز قرار داشت.

* مهدی طارمی (پورتو): طارمی با ۲۰ گل در تلاش است تا به رکورد ۲۶ گله داروین نونز در صدر جدول گلزنان پرتغال برسد اما با این حال هدف اصلی مهاجم ملی‌پوش حفظ اختلاف شش امتیازی با اسپورتینگ و کسب جام قهرمانی لیگ پرتغال است. همچنین در فینال جام حذفی پورتو مقابل توندلا قرار خواهد گرفت تا طارمی فرصت کسب دو جام را داشته باشد.

* علیرضا جهانبخش (فاینورد): در فاصله سه هفته تا پایان اردیویسه هلند، علیرضا جهانبخش با فاینورد تا حدی سهمیه لیگ اروپا را قطعی کرده اما هدف اصلی فاینورد قهرمانی در لیگ کنفرانس خواهد بود؛ جایی که آاس رم با مورینیو حریف این تیم است. جهانبخش این فصل ۲۵ بازی برای تیمش انجام داده اما با این حال پس از فیفادی آخر، هرگز فیکس نبوده است.

چهار جام اروپایی در انتظار لژیونرهای تیم‌ملی!

 

* اللهیار صیادمنش (هال سیتی): صیادمنش پس از ترک لیگ اوکراین و حضور در چمپیونشیپ انگلیس، توانسته در تا ین لیگ دشوار به تناوب به میدان برود و به پیراهن تیم ملی نیز برسد. او در ۱۱ بازی یک گل هم برای تیمش زده است. این هفته در آخرین بازی چمپیونشیپ یاران صیادمنش برابر ناتینگهام فارست قرار خواهند گرفت و البته شانسی برای بهبود جایگاه خود از رتبه چهاردهم ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج