۱۲۱۱۲۵۷
۱ نظر
۵۷۲
۱ نظر
۵۷۲
پ

چرا ضعیف‌ترین بازیکن پرسپولیس فیکس است؟

عملکرد شرزود تمیروف در پرسپولیس و گل نزدن های او باعث انتقادات زیادی از سوی کارشناسان و پیشکسوتان پرسپولیس شده است.

خبرورزشی: عملکرد شرزود تمیروف در پرسپولیس و گل نزدن های او باعث انتقادات زیادی از سوی کارشناسان و پیشکسوتان پرسپولیس شده است.

این مهاجم ازبک پرسپولیس در نیم فصل دوم به این تیم پیوست و خیلی زود هم به ترکیب اصلی رسید اما هر هفته که در ترکیب قرار گرفته بیشتر از قبل ثابت کرده مهاجمی نیست که بتوند گره از مشکلات تیمش در خط حمله باز کند.

شرزود تمیروف در بازی‌های اخیر هم فیکس بوده هم خیلی دیر تعویض شده اما نه در کار ترکیبی با هم‌تیمی‌هایش هماهنگ بوده و نه اینکه گل زده است. او در دربی حساس پایتخت با ضربات بی دقت و عجیب و غریب خودش روی اعصاب هواداران پرسپولیس رژه رفت و انتقادات زیادی را برانگیخت.

مهاجم ازبک در دیدارهای بعدی مقابل هوادار و جام حذفی برابر آلومینیوم اراک نیز نمایش های بسیار ضعیفی داشت و همه را از خود ناامید کرد.

شرزود تمیروف در دیدار اخیر برابر پیکان نیز در ترکیب اصلی قرار گرفت و تا پایان این بازی هم فیکس بازی کرد و تعویض نشد. شاید برای خیلی ها این سئوال پیش آمده باشد که دلیل این همه اصرار یحیی گل محمدی برای قراردادن تمیروف گل نزن در ترکیب اصلی چیست؟

درهمین ارتباط شنیدیم براساس آمار و اطلاعات آنالیزورهای پرسپولیس، در دیدار با پیکان شرزود تمیروف دونده ترین بازیکن این تیم بوده است. آمار دوندگی تمیروف ازبک حتی از رامین رضاییان که در سمت راست خط دفاعی و میانی پرسپولیس مرتب در رفت و آمد بود و بازیکن دونده ای محسوب می شود نیز بالاتر بوده است.

برهمین اساس یحیی گل محمدی از این مهاجم که فقط می دود و می جنگد اما هنوز نتوانسته است گلی برای پرسپولیس به ثمر برساند، راضی است. سرمربی پرسپولیس در دیدار بعدی این تیم برابر ذوب آهن اصفهان نیز تصمیم گرفته است از شرزود تمیروف در ترکیب اصلی استفاده کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدرکگو

      عین آهو میدود خط دفاع بهم میریزه مانوریتش همینه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج