۱۲۱۱۶۲۲
۸۵
۸۵
پ

جای خالی بزرگ نفت با یک غیرممکن نوستالژیک

علیرضا منصوریان شاید در دربی خوزستان مجبور به تغییر سیستم شود.

ورزش سه: تیم های صنعت نفت آبادان و فولاد اهواز فردا برگزار کننده دربی خوزستان خواهند بود. هر دو تیم طی هفته های اخیر شرایط خوبی داشته اند و پیش بینی می شود که یک دیدار جذاب را در دوئل دو سرمربی استقلالی شاهد باشیم.

در دوئل علیمنصور و نکونام، سرمربی نفتی ها با یک مشکل بزرگ روبرو خواهد بود. منصوریان فردا تیمش را بدون حامدی فر، مطلق زاده و بختیاری به میدان خواهد فرستاد. به این ترتیب نفت در دربی خوزستان هافبک دفاعی نخواهد داشت و باید دید تدبیر کادر فنی اش برای این چالش چه خواهد بود.

جای خالی بزرگ نفت با یک غیرممکن نوستالژیک

مصنوریان و کاظمی که اینک به عنوان همکار در نفت فعالیت می کنند زمانی در میانه میدان استقلال، جزو بهترین های لیگ بودند و در سال 85 نیز قهرمانی را تجربه کردند.

در چنین شرایطی منصوریان و یکی از دستیارانش حسین کاظمی که هر دو جزو هافبک دفاعی های موفق استقلال در دهه هشتاد بودند می توانند گزینه های مناسبی برای پر کردن جای خالی بزرگ نفت باشند ولی حیف که دیگر دوران بازی شان به پایان رسیده و فقط می توانند با همفکری هم بهترین تصمیم را برای چنین چالشی اتخاذ کنند.

دیدار تیم های صنعت نفت و فولاد در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت  21 شروع خواهد شد و به نظر می رسد که زردپوشان در این دیدار با تغییر  سیستم به میدان بروند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج