۱۲۱۴۲۶۴
۲ نظر
۱۰۴۴
۲ نظر
۱۰۴۴
پ

مدیرعامل تراکتور: پرسپولیس از زمین فرار کرد!

​مدیرعامل تراکتور به اتفاقات دیدار تیمش با پرسپولیس واکنش نشان داد.

برترین‌ها: مدیرعامل تراکتور به اتفاقات دیدار تیمش با پرسپولیس واکنش نشان داد.

 میر معصوم سهرابی در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه تراکتور، اظهار کرد: اتفاقات رخ داده در جریان بازی دو تیم تراکتور و پرسپولیس توسط عده‌ای ناشناس و در جهت خراب کردن چهره هواداران تراکتور انجام شد. ما پیش از این در تبریز از تیم‌های مهم و بزرگی همچون سپاهان و فولاد و تیم‌های خارجی به بهترین شکل میزبانی کرده‌ و شعور، فهم و فرهنگ هوادارانمان را نشان داده‌ایم.

مدیرعامل تراکتور: پرسپولیس از زمین فرار کرد!

وی با بیان اینکه باشگاه تراکتور اتفاقات رخ داده را تایید نمی‌کند، افزود: سازمان لیگ نحوه برگزاری بازی‌ها را به شورای تامین استان‌ها واگذار کرده است، خوشبختانه باشگاه تراکتور چندین سال است که بلیط فروشی اینترنتی را راه‌اندازی و با متصل کردن سایت بلیط فروشی باشگاه به سامانه «ایران من» و رعایت ظرفیت تعیین شده از سوی شورای تامین استان، تمامی قوانین مرتبط با برگزاری بازی را رعایت کرده بود.

سهرابی خاطرنشان کرد: کنترل ورود افراد به داخل استادیوم نیز با باشگاه نبوده و اگر هوادارانی خارج از ظرفیت تعیین شده به ورزشگاه آمده بودند، ارتباطی به نحوه بلیط فروشی ما نداشت.

وی با انتقاد از رفتارهای تنش‌زای بازیکنان حریف، گفت: کجای دنیا بازیکنان حریف با حرکات دست و پرتاب کردن سنگ، به تماشاگران تیم میزبان توهین می‌کند؟ آقای ترابی با پرتاب سنگ باعث مصدومیت عبدالله ناصری شد و امید عالیشاه نیز به سمت هواداران ما سنگ پرتاب کرده و باعث تهییج سکوها و ایجاد تنش در بازی شد.

مدیرعامل باشگاه تراکتور تأکید کرد: پس از اتفاقات رخ داده، بزرگان تراکتور به همراه سرمربی‌مان و نیروی انتظامی، توانستند جو سکوها را کنترل کرده و شرایط را برای پیگیری بازی آماده کنند؛ حتی نماینده فدراسیون و تیم داوری نیز با پیگیری بازی موافق بودند، اما اعضای تیم پرسپولیس در زمین بازی حاضر نشدند.

وی افزود: به نظرم پرسپولیسی‌ها دیدند که نمی‌توانند در داخل زمین رقیب تراکتور باشند و احتمال دریافت گل در دقایق باقی مانده وجود داشت،  از طرفی هم به دلیل اخراج دو بازیکن این تیم ( حامد پاکدل در زمین و سعید آقایی در رختکن)، برخلاف تصمیم داور و نماینده فدراسیون عمل کرده و در زمین حاضر نشدند.

سهرابی خاطرنشان کرد: ما در دو بازی اخیر در یادگار امام در حضور هواداران‌مان پیروز شده بودیم و روز گذشته نیز یک سر و گردن از رقیبمان بالاتر بودیم. معتقدم در شأن تیم پرسپولیس نبود که به خاطر ترس از دست دادن نایب قهرمانی، ناجوانمردانه از زمین فرار کند.

مدیرعامل باشگاه تراکتور مطرح کرد: ما تمامی مستندات اتفاقات بازی را از زوایای مختلف تهیه کرده و در اختیار متولیان امر قرار داده‌ایم. انتظار داریم فدراسیون فوتبال با بازیکنان مشکل آفرین پرسپولیس که همواره چنین رفتارهای ناشایستی را از خود بروز می‌دهند و همچنین عدم حضور پرسپولیسی‌ها در زمین، برخورد قاطع کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      فقط باید بفرستنتون دسته یک بخدا تا ادم بشین،بازی با سرورتون استقلال هم همین کارو با شاه فرهاد کردین،لیاقت لیگ برتر را ندارین

    • ناشناس

      چرت نگو گالیور
      اون شمایید که لیگ دسته سه پرسه میزدید
      بعدم فرهاد نه فرناز

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج