جاباما
۱۲۱۴۸۶۵
۴ نظر
۳۱۹۲
۴ نظر
۳۱۹۲
پ

هدیه تاریخ به شاگردان گواردیولا با طعم قهرمانی

منچسترسیتی در یک بازی دراماتیک موفق شد با نتیجه ۳-۲ استون ویلا را شکست دهد و قهرمان لیگ برتر شود.

ورزش سه: منچسترسیتی امشب در هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در اتحاد میزبان استون ویلا بود که نهایتاً این بازی با نتیجه ۳-۲ به سود منچسترسیتی خاتمه یافت و این تیم قهرمان لیگ برتر انگلیس شد.

هدیه تاریخ به شاگردان گواردیولا با طعم قهرمانی

در دقیقه 9 اشتباه عجیب دروازه بان استون ویلا و البته پرس گابریل ژسوس می‌توانست به گل اول منچسترسیتی منجر شود اما شانس با تیم استیون جرارد همراه بود که توپ بعد از برخورد با ستاره برزیلی به بیرون رفت.

در دقیقه 17 حرکت فوق العاده ریاض محرز می‌توانست به گل اول منچسترسیتی منجر شود اما بازیکنان استون ویلا هر طور که بود توپ را در دهانه دروازه از مقابل پای کوین دی بروین دفع کردند.

در دقیقه 24 ضد حمله سریع بازیکنان منچسترسیتی می‌توانست به گل اول این تیم منجر شود اما ضربه فیل فودن با کم‌ترین اختلاف ممکن از کنار دروازه استون ویلا به بیرون رفت.

در دقیقه 31 باز هم گابریل ژسوس این فرصت را داشت که گل برتری منچستر سیتی را به ثمر برساند اما ضربه نه چندان خوب این بازیکن بعد از برخورد به مدافع استون ویلا کرنر شد.

در دقیقه 37 استون ویلا برخلاف جریان بازی موفق شد دروازه منچستر سیتی را باز کند. ارسال فوق العاده لوکاس دینیه به روی دروازه با ضربه سر تمام کننده متی کش همراه باشد تا نتیجه 1-0 شود.

در دقیقه 43 اشتباه وحشتناک فرناندینیو باعث شد واتکینز در مصافی تک به تک با دروازه منچسترسیتی قرار بگیرد اما تعلل بیش از حد این بازیکن باعث از دست رفتن این فرصت برای استون ویلا شد. 

در ادامه تلاش‌های منچسترسیتی برای به ثمر رساندن گل تساوی بی نتیجه بود تا بازی در پایان 45 دقیقه ابتدایی با همان یک گل به سود استون ویلا خاتمه پیدا کند.

منچسترسیتی در همان لحظات ابتدایی نیمه دوم می‌توانست گل تساوی را به ثمر برساند اما گابریل ژسوس در دهانه دروازه به شکلی باورنکردنی یک موقعیت فوق العاده را از دست داد.

در دقیقه 55 اولی واتکینز روی یک ضد حمله می‌توانست کار منچسترسیتی و پپ گواردیولا را تمام کند اما ضربه بی دقت این بازیکن در مصافی تک به تک به بیرون رفت.

در دقیقه 69 استون ویلا موفق شد در کمال ناباوری گل دوم را وارد دروازه منچستر سیتی کند. فیلیپ کوتینیو بعد از یک حرکت فردی فوق العاده و با ضربه ای دقیق دروازه منچستر سیتی را باز کرد تا نتیجه 2-0 شود.

در دقیقه 73 کوین دی بروین می‌توانست روی پاس رحیم استرلینگ یکی از گل‌های خورده منچسترسیتی را جبران کند اما ضربه بی دقت این بازیکن از بالای دروازه استون ویلا به بیرون رفت.

در دقیقه 76 منچسترسیتی بالاخره توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند. ارسال رحیم استرلینگ به روی دروازه با ضربه سر تمام کننده ایلکای گوندوغان همراه شد تا نتیجه 2-1 شود.

تنها دو دقیقه بعد منچسترسیتی توانست گل تساوی را هم وارد دروازه استون ویلا کند. ضربه دقیق رودری به گوشه دروازه رفت تا تیم پپ گواردیولا در عرض دو دقیقه کار را به تساوی کشانده باشد.

در دقیقه 81 معجزه منچسترسیتی تکمیل شد و این تیم توانست به گل سوم دست پیدا کند. ایلکای گوندوگان دروازه خالی استون ویلا را روی پاس کوین دی بروین باز کرد تا نتیجه 3-2 شود.

در ادامه بازی منچسترسیتی به حرفه ای ترین شکل ممکن کار را کنترل کرد و اجازه خلق موقعیت به استون ویلا نداد تا بازی با همان نتیجه 3-2 تمام شود و تیم پپ گواردیولا قهرمان این فصل لیگ برتر انگلیس شود.

هدیه تاریخ به شاگردان گواردیولا با طعم قهرمانی

شکسته شدن تیرک دروازه ورزشگاه اتحاد در جشن قهرمانی هواداران منچسترسیتی را ببینید.

همچنین خلاصه این بازی را  نیز ببینید:

هدیه تاریخ به شاگردان گواردیولا با طعم قهرمانی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      جرارد دروازه بان اصلیش و نذوشت
      و خراب کرد خودشو

    • من یه کیسه کش بی هویت ستاره جعلی

      تبریک به گواردیولا هرچند که لیورپول هم شایسته قهرمانی بود

    • محمد یاسری

      عالی بود بازی انصافا تعویضهای گواردیولا عالی بودند حقشون قهرمانی بود

    • ناشناس

      از نظر جماعت کیسه‌ تبانی کردن خخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج