جاباما
۱۲۱۴۹۱۲
۵۱۰
۵۱۰
پ

درگیری لفظی عجیب در کنفرانس خبری انزلی!

نشست خبری ابراهیم اشکش پس از برد مقابل ملوان به دلیل درگیری لفظی او با خبرنگاران جنجالی شد.

ورزش سه: تیم استقلال ملاثانی در یکی از دیدارهای هفته سی و یکم لیگ دسته اول برابر ملوان قرار گرفت و بر خلاف انتظار موفق شد با نتیجه ۲-۱ این تیم را شکست بدهد. ابراهیم اشکش پس از این بازی در نشست خبری حاضر شد و در ابتدا گفت: من قبل از اینکه درباره تیم خودم صحبت کنم می‌خواهم بگویم ما با سختی‌های فراوان کار می‌کنیم. نمی‌خواهم از کم و کسری|‌ها صحبت کنم اما شما بدانید من به‌عنوان یک هموطن شما، وقتی به انزلی می‌آیم و تفاوت را نسبت به پارسال در ورزشگاه و از لحاظ امکانات می‌بینم بسیار خوشحال می‌شوم. برای من به‌عنوان یک ایرانی باعث افتخار است که ورزشگاه ملوان به این خوبی شده است. به تیم خودم نمی‌پردازم؛ صعود ملوان را به لیگ برتر کشور تبریک می‌گویم. جایگاه ملوان واقعا سطح یک فوتبال کشور است.

وی افزود: ما با مازیار زارع و بقیه بچه‌های ملوان دوستی داریم. در بازی رفت ما باختیم اما خدا را شکر امروز بچه‌ها توانستند زحمت بکشند و خواسته‌هایی که ما داشتیم اجرا کنند و یک برد بسیار شیرین کسب کنند. برای من بسیار باارزش است که مقابل ملوان بزرگ و ریشه دار توانستم برد به‌دست بیاورم. یک خسته نباشید ویژه به بازیکنانم می‌گویم که بعد از باختی که به ملوان پس از سفر زمینی از تبریز داشتیم و ملوان در آن بازی بسیار خوب بود، تا به این لحظه که نیم فصل گذشت تیم ما باخت نداشت؛ ما یک تیم با شرف هستیم.

سرمربی استقلال ملاثانی در ادامه خطاب به خبرنگاران گفت: ناراحت نباشید که ما امروز بردیم. ما روبه‌روی تمام رقبای ملوان هم با تمام وجود بازی کردیم و تیمی هستیم که برای آبروی مردم مظلوم خوزستان و ملاثانی می‌جنگیم؛ مردمی که هیچ دلخوشی‌ای ندارند. ما هم یک جورهایی ماکت کوچک شما هستیم. تنها دلخوشی مردم ملاثانی همین تیم استقلال ملاثانی است. قبل از جلسه مسئولین محترم زنگ زدند و قول‌های خوبی به ما دادند. انشاالله بتوانیم از شرمندگی این بچه‌های که ۲۰ هفته است دریافتی نداشته‌اند؛ دربیاییم. کل قرارداد تیمی که من ساخته‌ام اندازه کل قرارداد یک بازیکن تیم شما نیست اما این بچه‌های باغیرتی که در لیگ دو و سه بودند می‌توانستند به بلوغ خوب تاکتیکی برسند.

اشکش تصریح کرد: ما هفته‌های اول را به‌خاطر آشنا نبودن بچه‌ها با لیگ یک از دست دادیم اما رفته‌رفته به نظم و ثبات تاکتیکی رسیدیم و از این بابت بسیار خوشحالم. دوباره صعود ملوان را به لیگ برتر کشور تبریک می‌گویم و آرزوی بهترین‌ها را برای ملوان دارم.

پس از صحبت‌های ابتدایی اشکش یکی از خبرنگاران گفت "سال گذشته به بازی شما انتقاد کردیم و گفتید تیم من باید می‌ماند و مجبور بودم بازی را بخوابانم؛ اینکه تیم شما بازی را می‌خواباند جزو تاکتیک شماست یا بازیکنان‌تان به‌صورت خودمختار این کار را انجام می‌دهند؟" اشکش در پاسخ به این سوال گفت: من یک نوع دیگر به فوتبال نگاه می‌کنم. موقعیت‌های استقلال ملاثانی در این بازی چندتا بود؟ دو توپ به تیر دروازه زدیم و چندین موقعیت خوب هم توانستیم از طراحی تمرینات‌مان به‌دست بیاوریم اما موقعیت‌های خطرناک ملوان یک یا دو تا بود که ما را وادار به واکنش کرد. من روی بحث ایجاد موقعیت تمرین و کار کردم؛ چون یک مقدار فاصله گلر و خط دفاعی ملوان به‌علت کندی مدافعان شما بالا بود من آنجا را به‌عنوان کانال طلایی تمریناتم انتخاب کردم و کار کردم و امروز از همان کانال موقعیت‌های گلزنی را به‌دست آوردم. آقایان من نمی‌توانستم بازی پینگ پنگ رفت و برگشت را انجام بدهم و بازی را کامل در جریات قرار بدهم و ملوان را به خودم غالب کنم و بازی را به باخت برسانم. من فوتبالی را انتخاب کردم که به موقع سرعت بازی را نگه داشتم و به موقع هم به بازی سرعت دادم. اگر شما ناراحتید...

اشکش با اشاره به حضور هواداران ملوان در استادیوم ادامه داد: قبل از بازی گفتند سی درصد ورزشگاه در اختیار هواداران ملوان است. گفتم مشکلی ندارم؛ من امروز لذت بردم که‌ تماشاگران خوب و اصیل و بافرهنگ ملوان را دیدم. گفتم سی درصد نه، من حاضرم صد در صد ورزشگاه در اختیار تیم ملوان بندرانزلی قرار بگیرد. من لذت بردم و امیدوارم روزهای خیلی خوبی را در لیگ برتر با تماشاگران خوب و اصیل‌تان داشته باشید. اما به‌عنوان یک برادر کوچک یک پیشنهاد می‌دهم؛ تیمی که با شرف است اگر بازی را برد به هر سبکی که خودش دارد...

پس از این جمله خبرنگاران صحبت اشکش را قطع کردند و با اشاره به صحبت‌های مازیار زارع در حمایت از خوزستان گفتند این سبک شایسته مردم مظلوم خوزستان نیست و شما با این بازی باعث عصبانیت هواداران ملوان شدید.

زمانی که سرمربی استقلال ملاثانی قصد داشت در خصوص فحاشی‌هایی که به کادر و بازیکنان تیمش شد صحبت کند یکی از خبرنگاران گفت "مگر اینجا عربستان است که بازیکنان شما به این شکل بازی می‌کنند"

او زمانی که خبرنگار قصد داشت منظور خودش را از سوال توضیح بدهد اجازه این کار را نداد و گفت: *‌*‌* این چه حرفی است که می‌زنی؟ ‌*‌*‌* من جواب نمی‌دهم.

در این بین الفاظی هم رد و بدل شد که امکان انتشار آن وجود ندارد!

اشکش سپس در میان اعتراض خبرنگاران با عصبانیت سالن را ترک کرد.

این چندمین بار است که کنفرانس‌های خبری در انزلی به جنجال کشیده می‌شود.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج