جاباما
۱۲۱۵۱۵۹
۳۶۴
۳۶۴
پ

نکونام فولاد را ترک می‌کند؟

سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت، اگر مانند سال گذشته اتفاق خاصی رخ ندهد،‌ با افتخار در خدمت باشگاه فولاد خواهد بود.

فرارو: جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار مقابل سپاهان در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر اظهار داشت: به مردم آبادان و خانواده‌هایی که عزیزان خود را از دست دادند،‌ تسلیت می‌گویم. این اتفاق باعث ناراحتی جامعه شد. هر وقت صبح از خواب بیدار می‌شویم،‌ عادت نکردیم که خبر خوبی به ما برسد و هر روز اخبار بدی را می‌شنویم. متأسفانه بیشتر این خبرها در استان خوزستان است. مردم شرایط سختی دارند و هوا بسیار گرم است. گرد و خاک از روز گذشته (دوشنبه) آغاز شده و شرایط سخت آب و هوایی بر تمرین ما حاکم بوده است. هر وقت هم که باران می‌بارد، سیل می‌آید.

وی با بیان اینکه باید فکری به حال مردم کشورمان کنیم، تصریح کرد: مردم جان‌شان را خیلی راحت از دست می‌دهند و انگار نه انگار اتفاقی افتاده است. باید خیلی بیشتر از هم محافظت کنیم و مسئولان وظیفه انجام این کار را دارند. اگر سازنده ساختمان را محاکمه کنیم، جان کسی برنمی‌گردد. واقعاً از این اتفاق ناراحت هستم و اگر حادثه‌ای برای هموطنان ما رخ دهد، انگار برای ما رخ داده است. امیدوارم روزی برسد که هنگام بیدار شدن، خبر خوبی بشنویم. مسئولان باید رفاه، آسایش و امنیت را به جامعه بیاورند.

سرمربی فولاد با تمجید از طلایی‌پوشان گفت: سپاهان باشگاهی حرفه‌ای، سازماندهی شده و بابرنامه است که سال‌هاست با نتایج، برنامه و بازیکنان خوب، کارش را درست انجام می‌دهد. سپاهان تیمی محترم است و نسبت به همه دیدارها، باید با تمرکز بالا و دقت بیشتری بازی کنیم. مسابقه سختی برای دو تیم خواهد بود و تمرکز ما روی ارائه بهترین عملکرد در دیدار با سپاهان است. باید حداکثر تلاش خود را بکنیم تا بیشترین امتیازات را در دو هفته باقیمانده بگیریم.

نکونام در مورد احتمال لغو دیدار با سپاهان خاطر نشان کرد: امروز (دوشنبه) به امید برگزاری این مسابقه در همین هوا تمرین کردیم. بازی باید برگزار شود و امیدوارم پرواز سپاهان انجام شود. این شرایط را در ایران و اسپانیا تجربه کردم و در این وضعیت،‌ از تیم‌ها می‌خواهند با اتوبوس یا هر شکل دیگری به شهر میزبان بروند. نمی‌دانیم چه اتفاقی تا زمان بازی می‌افتد، اما آماده بازی هستیم و به نظرم مسابقه برگزار می‌شود. زمانی نداریم و برای اردوی تیم ملی، لیگ باید در زمان مقرر تمام شود.

وی در واکنش به شایعه جدایی‌اش از فولاد در پایان لیگ بیست‌ویکم عنوان کرد: شائبه‌ای وجود ندارد. اگر مانند سال گذشته اتفاق خاصی نیفتد،‌ با افتخار در خدمت باشگاه فولاد هستم. خوشحالم که بازی با سپاهان با حضور تماشاگران برگزار می‌شود و این موضوع، نیروی مضاعفی به تیم ما می‌دهد. متأسفانه در موفقیت‌های اخیر، هواداران را کنارمان نداشتیم و دوست دارم ورزشگاه پُر باشد تا فصل را به خوبی تمام کنیم. همه تلاش خود را می‌کنیم تا بازی خوبی به نمایش بگذاریم و نتیجه خوبی بگیریم.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج