۱۲۱۵۳۰۶
۱ نظر
۲۳۲
۱ نظر
۲۳۲
پ

واکنش پیشکسوت پرسپولیس به نتایج این تیم

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ۷۰ – ۸۰ درصد هواداران پرسپولیس به گل‌محمدی احترام می‌گذارند و قدرشناس او هستند.

میزان: بهادر عبدی درباره شرایط این فصل پرسپولیس اظهار داشت: متأسفانه امسال پرسپولیس نتوانست روند قهرمانی‌اش در مسابقات لیگ برتر را ادامه دهد و برای ششمین بار پیاپی بر سکوی نخست لیگ بایستد. هواداران همیشه از تیم‌شان قهرمانی می‌خواهند چون توقع‌ آنها از پرسپولیس بالا رفته است. بازیکنان هم با تمام وجود برای برتری تیم در این فصل جنگیدند و زحمت کشیدند و چیزی از ارزش‌های آنها کم نشد. با این حال بعضی‌ها فکر می‌کنند که پرسپولیس در این فصل لیگ بد نتیجه گرفته است، اما اصلاً اینگونه نبود.

وی افزود: قهرمان نشدن پرسپولیس در لیگ بیست و یکم دلایل متعددی داشت که مهمترین علتش؛ جدایی بهترین‌ بازیکنان از تیم بود. با رفتن بازیکنانی همچون احمد نوراللهی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، شجاع خلیل‌زاده و … جایگزین‌های خوبی به جای این بازیکنان جذب نشدند. این لژیونرها سطح‌شان در حد تیم ملی بود و به طور حتم بازیکنان در این حد و اندازه به تیم اضافه نشد.

*پرسپولیس حداکثر امتیازات ۲ بازی پایانی را کسب خواهد کرد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: امیدوارم بازیکنانی که این فصل به تیم فوتبال پرسپولیس ملحق شده‌اند در سال‌های آتی خودشان را به بهترین شکل نشان بدهند. در ادامه نیز با بازی بیشتر و تجربه‌اندوزی برای قهرمانی پرسپولیس در مسابقات مختلف تأثیرگذار باشند.

عبدی با اشاره به اینکه پرسپولیس حداکثر امتیازات ۲ بازی پایانی لیگ برتر را کسب خواهد کرد و فصل را با رتبه دومی خاتمه خواهد داد، تصریح کرد: بعید می‌دانم پرسپولیس مقابل شهرخودرو و فجر سپاسی امتیازی از دست بدهد. به طور حتم ۳ امتیاز دیدار تراکتور هم برای پرسپولیس است. اتفاقاتی که در ورزشگاه یادگار امام تبریز رخ داد، اگر در یکی از مسابقات لیگ‌های دیگر کشورها اتفاق می‌افتاد، بلافاصله تصمیم نهایی و جریمه‌ها برای تیم خاطی اتخاذ می‌شد.

*هواداران پرسپولیس قدرشناس گل‌محمدی هستند

وی در مورد عملکرد یحیی گل‌محمدی گفت: کاری به حرف‌های دیگران ندارم، گل‌محمدی در دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا با وجود غول‌های فوتبال آسیا، توانست پرسپولیس را به فینال برساند. به نظرم دیگر به این زودی‌های هیچ تیمی از ایران نتواند به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد. قهرمانی سخت است، اما حفظ مقام قهرمانی خیلی سخت‌تر خواهد بود. گل‌محمدی در دو فصل کاری کرد که بازیکنان در حد و اندازه‌های تیم قهرمان باشند و از کسب مقام قهرمانی اشباع نشوند. ۷۰ – ۸۰ درصد هواداران پرسپولیس به گل‌محمدی احترام می‌گذارند و قدرشناس او هستند.

عبدی در پاسخ به این سوال که عملکرد تیم ملی فوتبال در جام جهانی را چطور پیش‌بینی می‌کنید، خاطرنشان کرد: بعضی‌ها گروه ایران را گروه آسانی می‌دانند، اما یکی از سخت‌ترین گروه‌های جام جهانی خواهد بود. تیم انگلیس که یکی از بهترین‌ها جهان است. آمریکا اکثر بازیکنانش در لیگ‌های معتبر اروپا حاضر هستند و چند بازیکنش هم در تیم‌های چلسی و یونتوس بازی می‌کنند. تیم سوم که از پلی‌آف اروپا می‌آید؛ هر کدام‌شان از تیم‌های خوب اروپا هستند که در حد و اندازه‌های سید دو جام جهانی بودند. اگر بهترین شرایط اردویی و تدارکاتی را برای تیم ملی فوتبال ایران آماده کنیم هم شانسی برای گرفتن امتیاز از این تیم‌ها نداریم. مطمئناً اگر موفق بشویم یک امتیاز هم بگیریم، معجزه رخ داده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمود شیرن کازرون

      بازیکنان جایگزین خیلی هم خوب بودند کمبود فقط بابا مسعود است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج