جاباما
۱۲۱۵۴۶۰
۶ نظر
۱۴۹۳
۶ نظر
۱۴۹۳
پ

توافق اولیه پرسپولیس با یک استقلالی!

هنوز دو هفته به پایان بازی‌های این فصل باقی‌مانده اما با توجه به مشخص شدن قهرمان، تیم‌های مدعی برای حضور پرقدرت در لیگ آینده مشغول مذاکرات پنهانی با بازیکنان سایر تیم‌ها هستند.

فرهیختگان: هنوز دو هفته به پایان بازی‌های این فصل باقی‌مانده اما با توجه به مشخص شدن قهرمان، تیم‌های مدعی برای حضور پرقدرت در لیگ آینده مشغول مذاکرات پنهانی با بازیکنان سایر تیم‌ها هستند. پرسپولیس هم از این قاعده مستثنی نیست، درویش می‌داند درصورتی‌که نتواند خواسته‌های گل‌محمدی را برآورده کند، مشکلات دوچندانی در انتظارش خواهد بود و چه‌بسا در بازار نقل‌وانتقالات تابستانی باید به‌دنبال مربی جدید بگردد! در گزارش امروز «فرهیختگان» به وضعیت نقل‌وانتقالاتی سرخ‌ها پرداختیم با این توضیح که در این آشفته‌بازار تا قراردادی روی کاغذ به ثبت نرسد، هر احتمالی وجود دارد و نمی‌شود روی قول و قرارهای شفاهی چندان حساب کرد!

 بیرانوند می‌آید و گوهری می‌رود؟

به‌جرات می‌شود نوشت خط دروازه پرسپولیس پاشنه‌آشیل این تیم در فصل جاری بود. پس از جدایی رادوشوویچ در میانه‌راه، حامد لک به‌تنهایی وظیفه حراست‌ از دروازه سرخ‌ها را برعهده گرفت و در نیم‌فصل هم احمد گوهری به این تیم پیوست اما هیچ‌کدام از این دو، نتوانستند انتظارات هواداران و کادرفنی را برآورده کنند. قفسه توری لرزان در این فصل پرسپولیسی‌ها را به فکر واداشت تا برای فصل آینده یک گلر ششدانگ جذب کنند و مذاکراتی هم با حقیقی و اخباری داشتند اما با اعلام آمادگی بیرانوند برای حضور در فوتبال ایران همه‌ نگاه‌ها به‌سمت دروازه‌بان ‌اول تیم ملی چرخید و مذاکرات‌ مدیران پرسپولیس با او آغاز شد. حالا هم شنیده می‌شود با توجه به اینکه باشگاه بلژیکی قید مبلغ رضایتنامه را زده، قرمزها کار سختی برای جذب این دروازه‌بان ندارند و کار انتقال او نهایی شده است. بیرانوند در سالی که جام‌جهانی برگزار خواهد شد پیراهن شماره یک قرمزها را بر تن می‌کند تا جایگاهش در تیم ملی محفوظ باشد. با حضور بیرانوند و لک به‌احتمال فراوان احمد گوهری که هنوز یک‌سال از قراردادش با پرسپولیس باقی‌ مانده از این تیم جدا خواهد شد.

 زکی‌پور گزینه جانشینی شجاعی!

از مدتی قبل مدیران باشگاه پرسپولیس مذاکراتی با بازیکن سابق استقلال، میلاد زکی‌پور انجام دادند و با این بازیکن به تفاهم رسیدند. البته از جزئیات خبر چندانی در دسترس نیست، بااین‌حال منابع نزدیک به هر دوطرف این خبر را تایید می‌کنند و زکی‌پور به پرسپولیس نزدیک شده است اما با حضور احتمالی این مدافع تکلیف آقایی و شجاعی چه می‌شود؟ علی شجاعی که زمانی در نساجی حضور داشت بازی‌های درخشانی از خودش به نمایش گذاشته بود اما در پرسپولیس پشت نام سعید آقایی ماند! یحیی به آقایی ناآماده هم بیشتر از شجاعی توجه می‌کرد و فرصت بازی می‌داد و حالا با اضافه شدن زکی‌پور جا برای شجاعی تنگ‌تر هم خواهد شد. مدافع و هافبک چپ مازندرانی قرمزها هم این موضوع را می‌داند و با توجه به اینکه امسال  قراردادش با پرسپولیس به پایان می‌رسد به‌احتمال‌زیاد از این تیم جدا خواهد شد. مگر آنکه سعید آقایی ساز جدایی کوک کند یا یحیی در تصمیماتش تجدیدنظر کند!

 خدابنده‌لو و پرسپولیس‌؟ مذاکرات ادامه دارد

نام محمد خدابنده‌لو یکی دیگر از بازیکنانی است که در فهرست یحیی گل‌محمدی قرار دارد. کاپیتان تیم ملی امید که در پیکان و ذوب‌آهن عملکرد خوبی داشت با چند پیشنهاد خوب مواجه شده است، بااین‌حال به‌نظر می‌رسد شانس پرسپولیسی شدن او نسبت به سایر تیم‌ها بیشتر باشد. مدتی قبل مذاکرات با این بازیکن آغاز شد و همچنان گفت‌وگو برای نهایی شدن این انتقال‌ ادامه دارد. این بازیکن همراه تیم ملی امید در عراق به سر می‌برد و پس از بازگشت به تهران تصمیم نهایی خود را می‌گیرد.

 عبدی بر سر دوراهی

مهدی عبدی، مهاجم جوان پرسپولیس یک پیشنهاد خوب از لیگ پرتغال و باشگاه بواویشتا دریافت کرده است. باشگاه پرتغالی حاضر است مبلغ تعیین‌شده برای فسخ قرارداد عبدی (400 هزار دلار) را بپردازد و برای مدت سه‌سال حدود 300 هزار دلار هم‌ به این مهاجم‌ پرداخت کند. بااین‌حال با توجه به اینکه فصل آینده بازی‌های جام‌جهانی برگزار خواهد شد، این بازیکن باید یک تصمیم سخت بگیرد تا شانس همراهی تیم ملی در قطر را از دست ندهد. عبدی بعد از دو بازی پیش روی پرسپولیس تصمیم می‌گیرد که در این تیم بماند یا به پرتغال برود. شنیده می‌شود یکی از دلایلی که این مهاجم ‌مازنی را در تصمیمش مردد کرده احتمال نیمکت‌نشینی در بواویشتاست. عبدی می‌داند علیپور و طارمی هم برای رسیدن به ترکیب اصلی تیم‌هایشان مدتی نیمکت‌نشین بودند و این اتفاق در آستانه جام‌جهانی ممکن است به‌ضرر او تمام شود، از طرفی پیشنهاد از لیگ اروپایی قطعا برای هر بازیکنی وسوسه‌انگیز است!

 بلاتکلیفی شریفی، مهدیخانی در راه جدایی

محمد شریفی یکی از بازیکنان‌ جوانی است که با هزارویک آرزو ‌پیراهن ‌سرخ را بر تن کرد و در مقطعی از فصل توانست به ترکیب اصلی هم برسد اما یک مصدومیت بدموقع او را از شرایط مسابقه دور نگه داشت. البته شریفی مدت‌هاست آماده بازی است اما کادرفنی پرسپولیس با حضور اسدی و کمال و سرلک به این هافبک تکنیکی، بازی نمی‌دهد. شریفی برای فصل آینده می‌خواهد در پرسپولیس بماند اما نیمکت‌نشینی مداوم انگیزه‌اش را کم می‌کند و برای همین برای فصل بعد مردد شده. مهدیخانی هم یکی دیگر از بازیکنان جوانی است که با سروصدای زیاد پرسپولیسی شد اما روی نیمکت این تیم میخکوب شد! این بازیکن سال بعد قراردادش به اتمام خواهد رسید و پرسپولیس را به مقصد باشگاهی دیگر ترک می‌کند.

 پورعلی‌گنجی جانشین کاپیتان می‌شود یا ابراهیمی؟

یکی از بازیکنانی که در سه، چهارساله اخیر همیشه صحبت از پرسپولیسی شدن او بود، مرتضی پورعلی‌گنجی است! مرتضی دوست داشت اواخر دوران فوتبالش را در تیمی که از کودکی طرفدارش بود، سپری کند اما مصدومیت بدموقع باعث شد شانس لژیونر باقی ماندن را از دست بدهد. مدافع وسط تیم ملی درحال‌حاضر در خارج از ایران خواهان ندارد و فصل آینده به لیگ ایران بازمی‌گردد. پورعلی‌گنجی برای پرسپولیسی شدن نیاز است تست پزشکی بدهد تا اگر مشکلی نداشت پیراهن قرمز این تیم ‌را بر تن کند. از طرفی شنیده می‌شود علیرضا ابراهیمی، مدافع خوش‌قد و قامت اما نیمکت‌نشین پرسپولیس پیشنهاد ‌خوبی از لیگ قطر دریافت کرده و فصل آینده به این کشور خواهد رفت. سیدجلال حسینی، دیگر مدافع وسط پرسپولیس هنوز برای فصل بعد تصمیمی نگرفته و یحیی در مصاحبه‌ای اعلام کرد دست کاپیتان تیمش را باز گذاشته تا هر تصمیمی که دوست دارد ، بگیرد! احتمال خداحافظی سیدجلال از فوتبال وجود دارد و باید دید پس از پایان این فصل کاپیتان پرافتخار قرمزها کفش‌هایش را خواهد آویخت یا یک‌فصل دیگر (مثلا در ملوان!) بازی می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین فتحی

      عالیه و نوشجون لنگی ها

    • ناشناس

      خوب دقت کن دوران طلایی تمام شد چون عمر صدارت بابا تمام شده

    • پدرام

      ارزونی شون چندسال التماس می کرد برگرده
      استقلال نخواست.
      خخخه

    • ناشناس

      ماله لنگیا باشه نوش جونتون

    • فقط‌اس‌اس‌قهرمان

      خودت‌وفتبالت‌نابودمیشه‌انُجاجای‌تونیست.

    • محمد حسین نوروزی

      زکی پور قیرت دارذ نمیرود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج