جاباما
۱۲۱۵۶۲۷
۲۱ نظر
۲۷۷۸
۲۱ نظر
۲۷۷۸
پ

لیست خرید جذاب گل‌محمدی برای پرسپولیس

پرسپولیس قصد دارد پر قدرت در پنجره نقل و انتقالات تابستانی حاضر شود.

فرارو: تیم فوتبال پرسپولیس فصل پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشت و با وجود مشکلات فراوان داخلی در نهایت بعد از ۵ فصل با شکوه نتوانست هیچ جامی بالای سر ببرد و همین موضوع با توجه به انتظارات بالایی که از این تیم وجود دارد باعث شد لقب ناکام بگیرد و از همین رو عزم سرخپوشان برای بستن تیمی قدرتمند برای فصل آینده و بازگشت به عرصه قدرت جزم شده است.

لیست خرید جذاب گل‌محمدی برای پرسپولیس

شنیده‌ها حاکی از آن است که یحیی گل‌محمدی فهرست پر و پیمانی برای پنجره تابستانی تیمش در نظر گرفته و به باشگاه تحویل داده است و تاکید کرده تمامی این نفرات را برای فصل بعد در تیمش نیاز دارد. فهرستی که با برخی از آنها توافق نهایی صورت گرفته و برخی دیگر در آستانه توافق هستند و تعدادی هم در مراحل ابتدایی مذاکرات را پشت سر می‌گذارند.

تقویت دفاع و دروازه با بیرو و پورعلی

پرسپولیس این فصل در خط دفاع و دروازه مشکلات زیادی داشت. حضور چرخشی حامد لک و احمد گوهری درون دروازه دردی از این تیم دوا نکرد و در خط دفاع هم با وجود امتحان کردن نفرات مختلف، آن انسجام چند فصل گذشته در ترکیب سرخپوشان دیده نشد و امتیازات زیادی از این بابت از دست رفت. یحیی گل‌محمدی تمرکز زیادی روی بازسازی خط دروازه و دفاعش دارد و از همین رو خواستار جذب بیرانوند و پورعلی‌گنجی شده است. دو بازیکنی که جذبشان قطعی شده و احمدرضا درویش هم در خصوص آنها چند روز قبل صحبت کرد و این دو نفر اولین خریدهای فصل جدید پرسپولیس هستند تا چهره جدیدی به فاز دفاعی این تیم بدهند و با پرسپولیس قدرتمندتری در عقب زمین از فصل بعد روبرو باشیم.

کوچ سه سپاهانی‌ از نقش جهان به آزادی

برخی از بازیکنان در ترکیب سپاهان هستند که نفرات مورد علاقه یحیی گل محمدی هستند و پیش از این هم در فهرست خرید او در پنجره‌های نقل و انتقالاتی قبلی بودند ولی حالا پروژه جذب آنها به شکل جدی‌تری دنبال می‌شود. نارضایتی از وضعیت داخلی سپاهان و نا امیدی از کسب جام با مجموعه فعلی باعث شده خیلی از نفرات این تیم تصمیم به جدایی بگیرند و سه نفر از آنها مورد توجه پرسپولیس قرار دارند و بی میل به این انتفاق نیستند.

دانیال اسماعیلی‌فر بازیکنی است که پرسپولیس برای دفاع راست در نظر دارد و دانیال بازیکن محبوب یحیی در این پست است و باید دید بعد از همکاری در ذوب آهن و تراکتور، آنها در پرسپولیس هم تجربه مشترکی خواهند داشت یا نه.

سروش رفیعی، هافبک طراح سابق پرسپولیس هم یکی دیگر از نفراتی است که یحیی قصد دارد او را به این تیم برگرداند.

نفر سوم یک استقلالی سابق است که پرسپولیس فصل قبل هم به شدت دنبال جذب او بود. سجاد شهباززاده، آقای گل لیگ بیستم که این فصل به دلیل حضور شهریار مغانلو بیشتر به عنوان وینگر به میدان می‌رفت گزینه مد نظر یحیی گل محمدی برای تقویت خط حمله است و احتمال پیوستنش به جمع سرخپوشان تهرانی بالاست.

توافق نهایی با ستاره فولادشهر

یکی از خریدهای قطعی پرسپولیس برای فصل بعد محمد خدا بنده لو از ذوب آهن است. شاگرد محبوب مهدی تارتار که با او در پیکان و ذوب آهن همراه بود حالا قرار است شاگرد یحیی گل محمدی شود. هافبک جوان تیم امید که این روزها زیر نظر مهدوی‌کیا در اردوی بازی با عراق حضور دارد بعد از بازگشت به ایران توافقات نهایی را انجام داده و جزو اولین خریدهای فصل جدید پرسپولیس خواهد بود.

دو لژیونر دیگر در تیررس یحیی

دو لژیونر دیگر به جز پورعلی‌گنجی و بیرانوند که نامشان رسانه‌ای شده هم در فهرست جذب گل محمدی قرار دارند. یکی از آنها در پست هافبک دفاعی بازی می‌کند و دیگری در فاز هجومی بازی خواهد کرد. تا زمانی که مذاکرات به مرحله‌ای نرسد که به توافق اولیه بیانجامد از ذکر نام این دو بازیکن معذوریم.

و یک لیگ برتری دیگر

به جز ۸ بازیکنی که درموردشان صحبت شد یک گزینه نهم هم وجود دارد که از لیگ برتر می‌آید و در مورد او هم هنوز توافقی صورت نگرفته و نمی‌توانیم از او نامی ببریم.

زکی پور وتو شد؟

میلاد زکی‌پور هم گزینه مد نظر یحیی گل محمدی است و به دلیل دریافت پیشنهاد از سرخپوشان، حاضر به تمدید با گل گهر نشده و به پیشنهاد این باشگاه جواب منفی داده است. با این وجود و با اینکه توافقاتی هم صورت گرفته است ولی اظهار نظرهای گذشته این بازیکن در زمانی که بازیکن استقلال بود علیه سرخپوشان باعث شده هواداران این تیم موضع منفی شدیدی علیه جذب او بگیرند و همین موضوع تردیدهایی در استخدام این بازیکن ایجاد کرده است و به نظر می‌رسد گل محمدی قصد ندارد هزینه هنگفتی نزد افکار عمومی بابت این خرید بدهد و احتمال وتو شدن جذب این بازیکن زیاد است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      مهر های سوخته و سن بالا !
      سروش! دانیال! شهبازاده...
      مطمعما پرسپولیس با این طرز تفکر یحیی فصل جدید سوم هم نمیشه!

    • ناشناس

      همه دست به سینه ابستاده اند تا گلمحمدی دستور بده و روانه پرپولیس شوند دیپورتی های فوتبال ایران همه اماده اند تا به ارتش سرخ بپیوندند

    • sam 63

      خدا کنه شهباز زاده هم نیاد

    • ناشناس

      ۲ گزینه ای که رسانه ای نشده،یکی سلطانی فر هستش ،یکی دیگر هم اذری جهرمی،همین دوتا بخره ،دیگه تیم لنگ نیاز به بازیکن نداره

    • ناشناس

      فوری امپاپه هالند ومحمد صلاح به پیروزی پیوستنند

    • ناشناس

      آقای گل محمدی مربی باید بتونه بازیکن بسازه مثل برانکو. والا بازیکنان بارسا و رئال رو بیار. برای قهرمان شدن تو ایران به مربی هم نیاز ندارن.شما به اندازه کافی خرج و بدهی رو دست باشگاه گذاشتی.بس نیست؟!

    • ناشناس

      لیست خیالی

    • ناشناس

      ۵ فصل با شکوه !!!. هه هه، بهتره بگی ۵ فصل تقلب، تخلف، پررویی، فحاشی . . . از تیم چرکپولیس و رفقا

    • ناشناس

      خخخخخخخخخ دمت گرم...

    • سپاهان

      آه ندارند با ناله سودا کنند چه خریدهایی م میکنند،

    • ناشناس

      گلمحمدی فقط بلده هزینه روی دست باشگاه بزاره اینطوری که این آقا داره پیش میره در آینده این هزینه ها برای باشگاه و مربیهای بعدی دردسر میشه و تیم رو به قهقرا میبره، اگه قراره همه بازیکنان آماده و درجه اول رو به تیم بیاره پس دیگه هنر این آقا چیه؟!!

    • گلات کیسه سوز

      شغالدو به کیسه پیوست

    • پرسپولیس قهرمان آسیا

      کیسه سوراخه

    • ناشناس

      جذاب میبندین به این لنگیا دمتون گرم
      مدرسه پیرمردا خخخخخ

    • خودم

      لنگی صندوق دزد

    • م.ن از اهواز

      سلام اگه کمیته داوران و فدراسیون و وزیر استقلالی بگذارند ما با این پیشکسوتانی که قراره جذب بشوند هم قهرمان میشویم داداش شما خودتو ناراحت نکن

    • m.r

      من ب عنوان به استقلالی میگم بازیکنایی ک مدنظرشه واقعا ازبازکنانی ک درپرسپولیس هستن سرترنیستن.یحیی نتونست ازشون کاربکشه وگرنه حامدلک به دروازه بان عالیه عبدی چرابازی نمیدادوچن تای دیگه.الان سروش شهباززاده همه سنابالا ب چ دردی میخورن واقعا

    • ناشناس

      هیچکدوم بدرد نمیخورن...اگه مربی بود چندتا بازیکن از امید میاورد و اماده میکرد برای امسال..شهباز و پور گنجی دوتاشون اندازه یه تیم سن دارن

    • کورد

      بگو کل لیگ رو میخاد بخره

    • ناشناس

      ای دمت گرم صاف زدی تو خال

    • لر باغیرت

      کیسه کش هم به جای مهدی پور حمید سجادی رو بیاره 😜😜😜😜😜😜

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج