۱۲۱۶۹۷۵
۲۵۴
۲۵۴
پ

دلیل عجیب سازمان لیگ برای لغو بازی نساجی

سازمان لیگ در حالی اعلام کرده که بازی نساجی – تراکتور به دلیل معرفی نشدن ورزشگاه لغو شده که میزبان در ورزشگاه و میهمان در راه ورزشگاه بود.

ورزش سه: برنامه باشگاه نساجی برای برگزاری جشن قهرمانی حذفی به همراه هواداران خود در ورزشگاه شهدای ساری با مخالفت سازمان لیگ منتفی شد تا آنها بازی با تراکتور در هفته سی‌ام را به ورزشگاه پاس قوامین منتقل کنند. از شب گذشته اما شایعاتی مبنی بر لغو بازی منتشر شد که بسیار عجیب بود. جالب است که این شایعات در نهایت به واقعیت تبدیل شد و با وجود آماده بودن هر دو تیم، بازی لغو شد.

باشگاه نساجی با این شرط که بازی در ورزشگاه پاس قوامین هم باید بدون تماشاگر برگزار شود موافقت کرده بود اما با این وجود مدیرعامل این باشگاه ساعتی پیش از تداوم مشکلات برای برگزاری بازی در ورزشگاه یاد شده خبر داد و خواستار این شد که یکی مسئولیت کار را به عهده گرفته و دلیل آن را بگوید. دقایقی بعد از این مصاحبه، سازمان لیگ در خبری کوتاه، رسما لغو بازی نساجی – تراکتور را اعلام کرد.

در خبر منتشر شده از سوی سازمان لیگ اشاره شده که بازی نساجی – تراکتور به دلیل اعلام نشدن ورزشگاه از سوی میزبان برگزار نشد و پرونده این مسابقه جهت تعیین تکلیف به کمیته انضباطی ارجاع می‌شود. این در حالی است که هر دو تیم از محل برگزاری بازی اطلاع داشتند و از روز گذشته در تهران مستقر شده بودند.

جالب است بدانید در لحظه انتشار خبر لغو بازی، اعضای تیم نساجی در ورزشگاه پاس قوامین حضور داشتند. در همان حین برای اطلاع از شرایط تیم میهمان نیز با یکی از مسئولین تیم تراکتور تماس گرفتیم که او هم اعلام کرد، اتوبوس تیم تراکتور در راه ورزشگاه پاس قوامین است. پس در چنین شرایطی دلیل ارائه شده در خبر سازمان لیگ بسیار عجیب به نظر می رسد. ضمن اینکه باشگاه نساجی حتی هزینه برگزاری بازی را هم به حساب ورزشگاه پاس قوامین واریز کرده بود.

در حالی که از ارجاع پرونده بازی به کمیته انضباطی خبر داده شده، باشگاه نساجی به بازیکنان تیم فوتبال خود مرخصی داده است. به این ترتیب به نظر می رسد که رای انضباطی، نتیجه بازی دو تیم را مشخص کند و در واقع تراکتور و نساجی با انجام ۲۹ بازی به کار خود در لیگ بیست و یکم خاتمه دهند. جالب اینجاست که تراکتور یک بازی ناتمام دیگر (پرسپولیس) دارد که نتیجه آن هم هنوز مشخص نیست.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج