۱۲۱۷۲۹۴
۱۹۵
۱۹۵
پ

جنگ نیابتی رئال و پاریس در پنجره نقل‌وانتقالاتی

دیروز و پریشب چند اتفاق نقل‌وانتقالاتی دیگر در فوتبال اروپا رخ داد.

روزنامه همشهری: دیروز و پریشب چند اتفاق نقل‌وانتقالاتی دیگر در فوتبال اروپا رخ داد. رئال مادرید و پاری‌سن‌ژرمن همچنان به دشمنی و رقابت ادامه می‌دهند. پاریسی‌ها تلاش کردند شوامنی را از چنگ رئال بربایند و او را از موناکو بخرند اما انگار این‌بار موناکو به مادرید برخلاف قضیه امباپه خیانت نمی‌کند و شوامنی را با مبلغی بین ۸۰ تا ۱۰۰‌میلیون به کهکشانی‌ها می‌فروشد. رئال برای انتقام، به مدیر برنامه‌های نونو مندس، مدافع چپ جوان پرتغالی که قرضی در پاریس بازی می‌کرد، پیشنهاد داد تا قیمتش را بالا ببرد اما این بازیکن قراردادش را با پی‌اس‌‌جی تمدید کرد. ۲‌باشگاه برای آنکه قیمت بازیکنان مدنظر باشگاه دیگر را بالا ببرند و در انتقال آنها مانع درست کنند، باشگاه سومی را وارد داستان می‌کنند تا به بازیکن مورد نظر پیشنهاد بدهد یا شایعه‌ای در رابطه با علاقه باشگاه سوم می‌سازند. برای نمونه می‌توان به علاقه لیورپول به خرید شوامنی اشاره کرد. جنگ، نیابتی شده است.

بارسلونا

فهرست باشگاه‌های اروپایی با بیشترین بدهی منتشر شد و طبیعی است که نامی از منچسترسیتی و پاری‌سن‌ژرمن در این فهرست وجود نداشته باشد. این موضوع 2دلیل دارد؛ اول اینکه آنها پول خارج از فوتبال را با اسپانسرهای صوری به باشگاه خود تزریق می‌کنند و دوم در مورد من‌سیتی باید گفت حق پخش فوتبال در انگلیس خیلی بیشتر از جاهای دیگر است و بخش مهمی از هزینه‌های باشگاه‌ها را می‌پوشاند. بارسلونا معلوم نیست در دوران بارتومئو دقیقا چه می‌کرده که به این روز افتاده. پاداش وفاداری به مسی، دستمزدهای بالا به بازیکنان و خریدهای نجومی حال این باشگاه را به این روز انداخته که حتی نمی‌‌تواند قرارداد بازیکن خودش یعنی سرخی روبرتو را به‌دلیل بدهی تمدید کند. فهرست بدهکارترین باشگاه‌های دنیا؛ بارسلونا 1.35‌میلیارد یورو، یوونتوس ۹۰۰‌میلیون یورو، تاتنهام ۸۲۶‌میلیون یورو، اینتر ۷۰۲‌میلیون یورو، آث میلان ۶۶۶‌میلیون یورو، رئال‌مادرید ۶۶۲‌میلیون یورو، آرسنال ۶۲۵‌میلیون یورو، اتلتیکو ۵۲۳‌میلیون یورو، منچستریونایتد ۴۲۰‌میلیون یورو و لیورپول ۳۸۶میلیون یورو.

مادرید

ایسکو، گرت بیل و مارسلو به‌صورت رسمی از هواداران رئال مادرید خداحافظی کردند. 2‌نفر اول برای این روز لحظه‌شماری می‌کردند. بیل با این نامه احساسی خداحافظی کرد: «من ۹‌سال پیش به‌عنوان یک‌جوان که می‌خواستم رؤیای خود را برای بازی در رئال‌مادرید محقق کنم، به اینجا آمدم. لباس سفیدش را بپوشم، نشانش را روی سینه‌ام داشته باشم، در سانتیاگو برنابئو بازی کنم، عناوین کسب کنم و بخشی از چیزی باشم که به‌خاطر آن بسیار معروف است؛ یعنی قهرمانی در لیگ قهرمانان. اکنون می‌توانم به گذشته نگاه کنم، فکر کنم و با صداقت بگویم که این‌رؤیا به واقعیت تبدیل شد و خیلی چیزهای دیگر.»آسنسیو هم می‌خواهد برود. او از آنچلوتی پرسیده که آیا در فصل آینده در 40 تا 50بازی به میدان خواهد رفت یا نه؛ اگر نه، به تیمی دیگر می‌رود. از تیم‌هایی در ایتالیا و انگلیس ازجمله منچستر‌یونایتد به‌عنوان مقصد احتمالی او یاد می‌شود. شایعات زیادی پیرامون رئال منتشر شده؛ ازجمله اینکه بیلد آلمان خبر داده که این باشگاه اسپانیایی که در زمان زیدان خواهان سادیو مانه بوده، حالا دوباره به این بازیکن گرایش پیدا کرده و می‌خواهد او را از رفتن به بایرن‌مونیخ منصرف کند. نام‌های دیگری هم مثل گنبری و لیائو مطرح شده است.

منچستر

رسانه‌های انگلیسی ادعا کرده‌اند که منچستریونایتد به نهایی‌کردن انتقال داروین نونیس نزدیک است. تن‌هاخ دنبال خرید فرنکی دی‌یونگ از بارسلونا هم هست اما خرید او پیچیده است. خود این بازیکن هلندی در مصاحبه‌ای گفته که دوست دارد در بارسا بماند. ماتیچ و ماتا آخر فصل از هواداران خداحافظی کردند. پوگبا بین دوراهی پاریس و تورین (یوونتوس) گیر کرده و امید اندکی دارد رئال به سراغش بیاید. من‌سیتی هم همچنان او را می‌خواهد. انتظار می‌رود که دین هندرسون، آنتونی مارسیال، اریک بایی و برندون ویلیامز این فصل منچستریونایتد را ترک کنند. فیل جونز و دیوگو دالوت نیز ممکن است در این لیست باشند.

    سیتی

منچسترسیتی که خولیو آلوارس و هالند را برای نوک حمله خریداری کرده، پوگبا را هم می‌خواهد اما گفته شده که 2‌خرید بزرگ دیگر هم این باشگاه خواهد داشت. از طرفی، دی‌بروینه با گذراندن یک دوره 2‌ساله در اتحادیه فوتبال بلژیک، روز گذشته (سه‌شنبه) مدرک درجه A مربیگری یوفا را که بالاترین درجه مربیگری اتحادیه فوتبال اروپاست، دریافت کرد. در این دوره مربیگری اتحادیه فوتبال بلژیک، 18بازیکن فعلی و قدیمی تیم ملی فوتبال بلژیک حضور داشتند که از آن جمله می‌توان به دریس مرتنس از ناپولی، یان فرتونگن از بنفیکا، الکس ویتسل از دورتموند، یوری تیلمانس و دنیس پرائت از لسترسیتی اشاره کرد.

    میلان

درحالی‌که باشگاه آث میلان قرار بود به یک گروه تجاری بحرینی واگذار شود، بحرینی‌ها منصرف شدند و این باشگاه هم مثل خیلی از باشگاه‌های دیگر ایتالیایی و انگلیسی تبدیل به یک باشگاه آمریکایی شد. آمریکایی‌ها تقریبا همه باشگاه‌ها را فتح کرده‌اند و به‌تازگی چلسی را هم از چنگ آبراموویچ در‌آورده‌اند. الیوت و ردبرد کپیتال پارتنرز توافقنامه‌ای قطعی مبنی بر انتقال مالکیت باشگاه به صندوق ردبرد را امضا کردند و انتقال قطعی در تابستان انجام خواهد شد و انتظار می‌رود تا سپتامبر2022 بسته شود. رقم توافق‌شده برای فروش اکثریت سهام باشگاه به ردبرد 1.2میلیارد یورو‌ست و الیوت نیز به‌عنوان سهامدار اقلیت در باشگاه می‌ماند، بنابراین مشارکت را ادامه خواهند داد.

    اینتر

لوکاکو که بار دیگر نتوانست در چلسی توانایی‌هایش را ثابت کند، برای رهایی از این موقعیت و بازگشت به اینترمیلان بی‌تابی می‌کرد اما انگار راه‌حلی برای این انتقال پیدا شده. او که با رقمی بالای 100میلیون یورو فصل قبل از اینتر به چلسی رفت، حالا قرار است به‌صورت قرضی به اینتر برگردد. اینترمیلان با روملو لوکاکو برای دستمزد 7.5‌میلیون یورویی به توافق رسیده. وکیل این بازیکن اکنون 15‌روز فرصت دارد تا چلسی را متقاعد کند که انتقال قرضی را بپذیرد. اینتر دنبال نهایی‌کردن قرارداد دیبالا هم هست، با 7میلیون یورو دستمزد. پریشیچ به‌عنوان بازیکن آزاد از اینتر جدا شد و به تاتنهام رفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج