۱۲۱۷۳۱۷
۱۰۰
۱۰۰
پ

قاسمپور: چرا از مهدوی‌کیا انتظار معجزه داریم؟

عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال گفت: اکنون باید بگویم ما به تیم امید ایران و سایر تیم‌های پایه چه داده‌ایم که از مهدوی‌کیا انتظار معجزه داشته باشیم.

خبرگزاری فارس: ابراهیم قاسمپور در مورد تساوی یک بر یک ایران مقابل قطر در نخستین دیدار در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا اظهار داشت:  یکی از مشکلات فوتبال ما این است که از نظر امکانات، برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری در فوتبال پایه بسیار ضعیف هستیم و بدون اینکه تدارک خوبی برای تیم‌های پایه‌مان ببینیم از آنها انتظارات زیادی داریم و می‌خواهیم که همیشه بهترین نتیجه را بگیرند.

وی افزود: بازیکنان تیم امید ما همگی بازیکنان جوانی هستند که تجربه بازی زیادی در لیگ برتر یا حداقل لیگ یک دارند. توانایی‌های آنها بسیار است اما متأسفانه در برنامه‌ریزی و تدارکات ضعیف هستیم. برعکس حریف ما یعنی قطر از نظر نیروی انسانی در تنگنا است و حتی بازیکنانی از دیگر کشورها را جذب می‌کنند. آنها به هیچ عنوان بازیکنان توانمند و باهوشی مثل ما ندارند و کمتر می‌بینید که بازیکنان تیم امید قطر در لیگ اصلی‌شان به میدان بروند. نتیجه‌گیری تیم امید ما متکی بر همین نیروی انسانی، خلاقیت و هوش بازیکنان است و ما همچنان در امکانات اولیه و سخت‌افزاری بسیار ضعیف هستیم آن هم در حالیکه یکی از بهترین فوتبال های آسیا را داریم.

قاسمپور: چرا از مهدوی‌کیا انتظار معجزه داریم؟

عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال با اشاره به مهدی مهدوی‌کیا سرمربی تیم امید گفت: مهدوی‌کیا خودش در بالاترین سطح فوتبال بازی کرده و شناخت خوبی هم از نفرات و همچنین فوتبال ما دارد. اما در اینجا هم ما مربی مثل مهدوی‌کیا را در تیم امید می‌گذاریم و وقتی خدای ناکرده نتیجه نگیرد می‌خواهیم او را یکباره برکنار کنیم در واقع ثباتی در مربیگری و مدیریت نداریم در حالیکه یک مربی برای رسیدن به اهدافش نیاز به زمان دارد تا به اهدافش برسد و تفکراتش را به تیم تزریق کند. اکنون باید بگویم ما به تیم امید ایران و سایر تیم‌های پایه چه داده‌ایم که از مهدوی‌کیا انتظار معجزه داشته باشیم. امیدوارم که شرایط و امکانات بهتری برای تیم‌های امید و به خصوص تیم امید ایران در نظر بگیریم. در واقع ما باید ببینیم چه کاشته‌ایم که حالا به دنبال برداشت هستیم. 

قاسمپور در مورد وضعیت انتخاب سرمربی تیم جوانان ایران عنوان کرد:‌واقعیت این است که منتظر بودیم وضعیت هیأت رئیسه در جلسه مجمع فدراسیون مشخص شود. اکنون هم منتظریم تا آقای جباری دبیر کمیته هماهنگی‌های لازم را برای برگزاری یک جلسه انجام بدهد واقعیت این است که من هم از وضع موجود انتقاد دارم و این نابسامانی و بلاتکلیفی را نمی‌پسندم. اگر به خود من بود تا همین الان سرمربی تیم جوانان را انتخاب کرده بودم اما من فقط یک نظر و یک رأی دارم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج