اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۱۹۳۵۴
۳۲۴
۳۲۴
پ

بیرانوند و طارمی، آب‌کننده یخ بازیکنان!

مهدی طارمی و علیرضا بیرانوند دو مهره کلیدی تیم ملی به شمار می‌روند که کیفیت فنی و روانی آنها در عملکرد تیم اثرگذار است.

خبرآنلاین: طارمی و بیرانوند دو عنصر مهم و کلیدی پرسپولیس طی سال‌های اخیر بوده ‌اند که سرانجام نیز هر دو تصمیم به جدایی و تجربه ماجراجویی‌های جدید گرفتند؛ ماجراجویی‌هایی که البته برای مهدی طارمی که زودتر هم جدا شده بود همچنان با هیجان زیادی در فوتبال اروپا ادامه دارد ولی علیرضا بیرانوند پس از دو سال دوری از پرسپولسیس بار دیگر تصمیم به بازگشت گرفت تا در سال منتهی به جام جهانی فرصت حضور دوباره در ترکیب اصلی را به دلیل نیمکت نشینی در فوتبال اروپا از دست ندهد.

طی این مدت این دو در تیم ملی هم دو مهره کلیدی بوده‌اند. کارلوس کی‌روش، اعتقاد ویژه‌ای به توانایی‌های آنها داشت تا حالا در روزهایی که دراگان اسکوچیچ ماموریتی سخت را برای بردن تیم ملی به جام جهانی انجام داد و تا چند ماه دیگر باید در مهم‌ترین رویداد جهانی فوتبال به میدان برویم، روحیه و کیفیت فنی طارمی و بیرانوند در نمایش تیم ملی بسیار اثرگذار باشد.

بیرانوند و طارمی، آب‌کننده یخ بازیکنان!

این دو به واسطه اینکه از بازیکنان قدیمی تیم ملی نیز به شمار می‌روند، توانایی مدیریت فضای اردو به سمتی که بازیکنان تازه وارد با آرامش و اعتماد به نفس بیشتری کار کنند، نیز دارند. روز گذشته نیز پس از صحبت‌های جدی دراگان اسکوچیچ در دایره‌ای که بازیکنان ایجاد کرده بودند، شیطنت‌های خاص خودشان را آغاز کردند و همانطور که تصاویر ثبت شده توسط نعیم احمدی نشان می‌دهد با برداشتن توپ و تلاش برای زدن آن به تور دروازه ضمن تغییر فضا تیم را آماده انتقال به بخش بعدی تمرین می‌کنند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج