adexo3
۱۲۱۹۴۹۵
۵۴۰
۵۴۰
پ

محمد صلاح: خانه‌ام شبیه بیمارستان است

محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول، می‌گوید برای حفظ سلامت بدنی‌اش در بالاترین سطح ممکن آنقدر وسایل فیزیوتراپی و کمک‌درمانی خریده که خانه‌اش شبیه بیمارستان شده است.

ورزش سه: محمد صلاح، ستاره مصری باشگاه لیورپول، می‌گوید برای اینکه بعد از مصدومیتهای گاه و بی‌گاه بتواند هر چه سریعتر دوران نقاهت را طی کرده و به میدان بازگردد آنقدر وسایل فیزیوتراپی و کمک‌‌‌درمانی خریداری کرده که خانه‌اش به بیمارستان شبیه شده. صلاح می‌گوید همسرش از این بابت ناراضی است و مدام به او اعتراض می‌کند.

صلاح در فصلی که گذشت با اینکه تیمش لیورپول نتوانست به آرزوی خود برای فتح لیگ برتر و چمپیونزلیگ دست پیدا کند ولی او موفق شد افتخارات فردی قابل توجهی به‌دست بیاورد که کفش طلای لیگ برتر از جمله آنها بود. ستاره مصری برای رسیدن به این موفقیت‌ها برنامه منظمی را دنبال می‌کند تا از این طریق بتواند در میادین فوتبال با حداکثر ظرفیت خود حضور داشته باشد. حتی اگر این برنامه به بهای تبدیل شدن خانه‌اش به یک بیمارستان باشد.

ستاره مصری لیورپول در گفت‌وگو با فرانس فوتبال گفت:" من سعی می‌کنم هر روز مدیتیشن انجام بدهم. ده تا بیست دقیقه. در خانه ما دو اتاق به انواع و اقسام وسایل بدنسازی و فیزیوتراپی اختصاص داده شده. من در خانه می‌توانم کریوتراپی کنم و یک اتاقک هایپرباریک هم دارم. چون همیشه به دنبال این هستم که آمادگی بدنی‌ام را افزایش بدهم".

صلاح در ادامه به مخالفتهای همسرش اشاره کرده و گفت:" خانه ما عملا مثل بیمارستان شده و همسرم از این بابت راضی نیست. ناراحتی‌اش از این بابت است که می‌‌گوید تو بیشتر از اینکه با ما باشی با دستگاه‌هایت وقت می‌گذرانی".

صلاح علاوه بر تمرکز روی بدنسازی و سلامت بدنی، برای رژیم غذایی خود هم اهمیت ویژه‌ای قائل است. او در این باره گفت:" غذاهایی که ترجیح می‌دهم بروکولی، سیب‌زمینی شیرین، ماهی، و مرغ است. و همیشه سالاد می‌خورم. وقتی هم که می‌خواهم به خودم جایزه بدهم به یکی از رستورانهای درجه یک لندن می‌روم و سوشی سفارش می‌دهم".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج