adexo3
۱۱۹۳۴۰۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

چهره افسرده و مغموم صلاح بعد از شکست در جام

ستاره مصری لیورپول پس از شکست تلخ در فینال جام ملت‌های افریقا بازگشت امیدوارکننده‌ای به ترکیب تیمش داشت.

ورزش سه: لیورپول یک ماه بسیار سخت را در نبود محمد صلاح و سادیو مانه پشت سر گذاشت. دو ستاره خط حمله سرخ پوشان برای همراهی تیم های ملی در جام ملت های افریقا ۲۰۲۲ راهی کامرون شدند و تا دیدار پایانی هم پیش رفتند تا دوئلی هیجان انگیز را میان شان در فینال مصر - سنگال شاهد باشیم.

دیدار فینال را سنگال در ضربات پنالتی برد تا مانه به مرد خوشحال مسابقه تبدیل شود و صلاح نقش بازنده به خود بگیرد. در شرایطی که مهاجم سنگالی لیورپول این روزها به خاطر شرکت در جشن قهرمانی در کشورش حضور دارد، محمد صلاح اولین بازی خود را پس از بازگشت از جام ملت ها، امشب مقابل لستر انجام داد.

چهره افسرده و مغموم صلاح بعد از شکست در جام

لیورپول در غیاب دو ستاره خط حمله اش نتایج خوبی گرفته بود اما به هیچ عنوان نمی توان منکر نقش بسیار تعیین کننده آنها در نتایج این فصل بود؛ این موضوع به ویژه در مورد صلاح بیشتر صدق می کند؛ مهاجمی که فصل را رویایی شروع کرد تا حتی جایی‌که بسیاری او را مستحق دریافت جایزه توپ طلا و The Best می دانستند. بازگشت مو از جام ملت های افریقا یک چالش بزرگ برای کلوپ بود؛ سرمربی که نشان داده به خوبی راه استفاده از ستاره ها به سود تیمش را بلد است.

کلوپ در آستانه بازی با لستر از شرایط روحی ویژه صلاح صحبت و در میان همین صحبت ها با اشاره به توانایی های بالای این بازیکن، ابراز امیدواری کرد که مو هر چه زودتر اندوه جام ملت ها را با درخشش در پیراهن لیورپول فراموش کرده و دوباره به همان گلزن خطرناک لیگ جزیره و فوتبال اروپا تبدیل شود.

لیورپول در شبی که محمد صلاح را روی نیمکت داشت بازی امشب خود مقابل لستر را در آنفیلد شروع کرد؛ در جای جای ورزشگاه دست نوشته هایی را می توانستیم ببینیم که هواداران میزبان روی آنها از بازگشت ستاره مصری به تیم شان ابراز خوشحالی کرده و سعی در بالا بردن روحیه او داشتند. کلوپ در نیمه دوم صلاح را به جای فیرمینو به میدان فرستاد تا در شرایطی که تیمش یک بر صفر از حریف پیش است، قدرت خط حمله را بالا ببرد.

چهره افسرده و مغموم صلاح بعد از شکست در جام

صلاح در میان تشویق هواداران وارد زمین شد و خیلی زود توانست خود را در همان قالبی قرار دهد که انتظار می رفت. مهاجم باهوش لیورپول چند بار تا آستانه باز کردن دروازه لستر پیش رفت اما اشمایکل مانع از گلزنی او شد؛ در صحنه ای هم که دروازه بان دانمارکی حرفی برای گفتن نداشت، این تیر دروازه بود که مانع از گلزنی و بازگشت باشکوه صلاح به آنفیلد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج