۱۲۱۹۵۰۲
۸۲۹
۸۲۹
پ

کدام زنوزی مالک تراکتور است؟

هواداران تراکتور منتظر تصمیم مالک باشگاه خود برای تعیین تکلیف این تیم در فصل جدید هستند.

ورزش سه: هواداران تراکتور منتظر تصمیم مالک باشگاه خود برای تعیین تکلیف این تیم در فصل جدید هستند.

کدام زنوزی مالک تراکتور است؟

روزی که محمدرضا زنوزی مالکیت باشگاه تراکتور را خریداری کرد، هواداران این تیم به خوبی در ذهن دارند؛ روزی که زنوزی با چهره‌ای بشاش‌تر و اندامی ورزیده‌تر از این روزها و با آرزوهای بزرگ قدم در راهی پر پیچ و خم گذشت. زنوزی در آن ایام با هزینه های هنگفت و آوردن مربیان و بازیکنان خارجی پرتعداد و البته عقد قرارداد با ستاره‌های مطرحی مثل اشکان دژاگه، مسعود شجاعی و احسان حاج صفی حسابی در دل هواداران جا باز کرد و محبوبیت بسیار افزایش یافت.

.پروژه تراکتور کهکشانی به واقعیت نزدیک شد و تی‌تی‌ها امیدوار به آینده به همه تصمیمات مالک خود اعتماد داشتند. دست تراکتور کهکشانی اگرچه با آری هان و سایر خارجی‌ها از کسب جام کوتاه ماند، اما در جام حذفی سرخ‌های آذربایجان به دومین قهرمانی رسیدند.برخی اتفاقات و گاها بدشانسی‌ها اما تراکتور را از اهدافی که این مالک متمول در سر داشت، دور کرد. تراکتور روی دور ناکامی افتاد و کار به جایی رسید که زنوزی هم دیگر مانند گذشته انگیزه ای برای هزینه کردن در فوتبال نداشت.

کدام زنوزی مالک تراکتور است؟

حتی در مقطعی او از مالکیت تراکتور انصراف داد.فشارهای وارد شده به زنوزی را می‌توان در تغییرات ظاهری او نیز حالا به خوبی مشاهده کرد. مالک تراکتور این روزها برخلاف گذشته سبیل می‌گذارد تا شاید چین و چروک‌های روی صورتش کمتر به چشم بیاید و کاهش وزنش در این چند سال پوشانده شود. او حالا به شرایطی رسیده که دیگر نمی‌خواهد اشتباهات گذشته و ضررهای هنگفت مالی را دوباره تکرار کند و از انجام هزینه های معقول برای تراکتور در فصل گذشته به خوبی می‌توان این را نتیجه گیری کرد.

حالا تراکتور در شرایطی خود را برای فصل جدید آماده می‌کند که هنوز تکلیف سرمربی این تیم مشخص نیست. تراکتوری‌ها به حفظ ارطغرول ساغلام و یارگیری با نظر او علاقه‌مند هستند اما مذاکرات شان به بن بست رسیده است. شاید اگر زنوزی مانند چند سال پیش اهل بریز و بپاش و هزینه های آنچنانی بود الان قرارداد ساغلام امضا شده و نقل و انتقالات هم شروع شده بود.

مالک تراکتور اما دیگر نمی‌خواهد اشتباهی انجام بدهد و به همین خاطر است که او و اطرافیانش با بررسی همه جوانب تیم را برای فصل جدید آماده می‌کنند. البته که هنوز هم کسی نمی‌داند در ذهن مالک باشگاه تبریزی برای فصل جدید چه می‌‌گذرد و او چگونه قصد دارد تیمش را راهی مسابقات لیگ بیست و دوم کند. هواداران تراکتور هم منتظرند ببینند زنوزی رویه چند سال قبل را در پیش خواهد گرفت یا اینکه تجربیات گذشته را در تیم بستن برای جدید مورد ملاحظه قرار خواهد داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج