۱۲۲۰۰۱۳
۷۵۶
۷۵۶
پ

خرید بعدی سرخ‌‍‌ها هم از سپاهان می‌آید

در شرایطی که پرسپولیس تا این لحظه دانیال اسماعیلی فر را از سپاهان جذب کرده، احتمالا دو خرید بعدی‌اش نیز از اصفهان خواهد بود.

ورزش سه: در شرایطی که پرسپولیس تا این لحظه دانیال اسماعیلی فر را از سپاهان جذب کرده، احتمالا دو خرید بعدی‌اش نیز از اصفهان خواهد بود.

پرسپولیس در راستای تقویت خود در نقل و انتقالات تابستانی تا این لحظه موفق به جذب بیرانوند، پورعلی‌گنجی، دانیال اسماعیلی‌فر و احمدی شده است و این در حالیست که تکاپوی آنها در بازار همچنان ادامه خواهد داشت.

بعد از توافقات ابتدایی و تا مرز امضای قرارداد با سروش رفیعی، اکنون شنیده‌ها حاکی از این است که این باشگاه با گئورگی ولسیانی نیز به توافق نهایی دست یافته تا بتوان دو انتقال بعدی این را از اصفهان متصور بود.

یحیی گل‌محمدی که در فصل گذشته و تا روزهای پایانی لیگ برتر نیز تغییرات عمده و سریالی را در قلب دفاعی تیمش داشت، اکنون با جذب مرتضی پورعلی‌گنجی، قصد دارد دیگر مدافع میانی تیمش را نیز از سپاهان و اصفهان به تیم پرسپولیس بکشاند و ولسیانی را زوج این مدافع ملی‌پوش کند.

در اینباره گفته می‌شود توافقات نهایی با این مدافع گرجستانی از پنج فصل پیش وارد فوتبال ایران شد و سابقه بازی در تیم‌های ذوب آهن، نساجی و سپاهان را در کارنامه دارد و باید دید مذاکره و عقد قرارداد نهایی طرفین چه زمانی به سرانجام خواهد رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج