۱۲۲۰۶۹۱
۹۳
۹۳
پ

رضایت کامل سیتی از خط تهاجمی فصل آینده

منچسترسیتی دیگر از جدا شدن گابریل ژسوس نگرانی ندارد چرا که کادر فنی معتقدند خولین آلوارز، جایگزین ایده‌آلی برای ژسوس خواهد بود.

ورزش سه: روزنامه انگلیسی میرر به نقل از منابع نزدیک به باشگاه منچسترسیتی نوشت، کادر فنی باشگاه دیگر نگرانی‌ای از بابت پر کردن جالی خالی گابریل ژسوس، در صورت جدا شدن او، ندارد. کادر فنی سیتی از میزان آمادگی خولین آلوارز آرژانتینی شگفت‌زده شده و او فصل آینده به مهاجم فیکس سیتیزن‌‌ها تبدیل خواهد شد.

خولین آلوارز از ماه ژانویه گذشته به منچسترسیتی پیوست ولی بلافاصله به باشگاه سابقش ریورپلاته در آرژانتین قرض داده شد. آلوارز در این دوره قرضی برای ریورپلاته آنقدر درخشان کار کرد که گواردیولا و کادر فنی‌اش شگفت‌زده شده و به این نتیجه رسیدند که فصل آینده خیال‌شان از بابت یک مهاجم خوب در کنار ارلینگ هالند راحت خواهد بود.

رضایت کامل سیتی از خط تهاجمی فصل آینده

آلوارز در فصلی که گذشت برای ریورپلاته 15 گل به ثمر  رساند. سیتی در این مدت او را به دقت و از نزدیک زیر نظر داشت. در ماه ژانویه گفته می‌شد خولین آلوارز ممکن است یک سال دیگر هم به ریورپلاته قرض داده شود ولی حالا منابع نزدیک به سیتی می‌گویند حتی یک روز ماندن او در آرژانتین غیرممکن است چرا که پپ او را هر طور شده می‌خواهد.

این در حالی است که سیتی اخیرا مهاجم تراز اولی مثل ارلینگ هالند را به‌خدمت گرفته. شکی نیست که هالند فصل آینده رهبر خط تهاجمی تیم پپ خواهد بود و باید دید خولین آلوارز در چیدمان تهاجمی گواردیولا چه نقشی را به‌عهده خواهد گرفت.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج